[IM] Alweer 6 jaar zonder jou lieve Moppie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Alweer 6 jaar zonder jou lieve Moppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:47

Hoi allemaal,

Vandaag is het alweer 6 jaar geleden dat we Moppie moesten laten gaan. Ze zeggen dat de pijn minder wordt... De pijn maakt plaats voor gemis. Wat zou ik graag mijn maatje nog een keer zien, nog een keer aanraken, knuffelen. Maar dat gaat niet meer. Vanavond 6 jaar geleden ging hij naar de groene weides.
Ik mis hem elke dag, denk elke dag aan hem.

In oktober 2007 kochten wij Moppie. Hij was mijn verzorgpaard en moest verkocht worden. Mijn ouders hadden toen de mogelijkheid om hem te kopen. Daar ben ik ze nog elke dag dankbaar voor.
We hebben helaas maar 1,5 jaar samen gehad. Maar wel een geweldige 1,5 jaar. Hij was mijn vriendje, mijn soulmate, mijn once in a life time horse. Ik vertrouwde hem volledig en hij mij. Toen we hem kochten wist ik dat hij geen jaren meer zou leven, hij was al op leeftijd. Maar ik had gehoopt op wat langer dan 1,5 jaar.

Hij heeft mij door een hele moeilijke periode gesleept. Voor hem ging ik door. Samen hebben we moeilijke dingen beleefd maar ook veel super leuke dingen beleefd. Ik ben hem zo dankbaar voor alles wat hij voor mij gedaan heeft.

Hij is ingeslapen omdat hij cushing had, dampig was en een slecht hart had. Hij was op, zijn geest wilde nog wel maar zijn lijf kon niet meer. Wat een ontzettend moeilijke keus was dat. Maar wel de beste voor hem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn lieve grijze opa, hopelijk heb je veel plezier op de groene weides.
Ik mis je

Basilicium

Re: Alweer 6 jaar zonder jou lieve Moppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:13

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het gemis zes jaar na dato nog steeds voelt :(:)

De tweede foto vind ik een erg mooi plaatje van jullie samen :) Zo kan je hem toch nog koesteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:14

Hij was prachtig, Angela... :(:)
En helemaal niet gek inderdaad, dat je hem nog steeds mist.

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:30

Ik snap dat je hem nog steeds mist, zoiets vergeet je niet meer... Y;(
Misschien is de 2e foto mooi om uit te vergroten? Mooi moment van jullie samen...
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 12-07-15 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht uit post gehaald

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:31

Edit; Oh helemaal vergeten te reageren op je topic zelf, sorry, was even heel verbaasd over een reactie.
Onwijs veel sterkte, het gemis en de pijn blijft helaas altijd.. :(:)
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 12-07-15 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht uit post gehaald

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:33

Is nooit leuk he.. Nog veel sterkte!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 21:15

Dankjulliewel allemaal :)

Noah, helaas is die foto te wazig om mooi uit te vergroten. Ik heb wel de 4de foto uitvergroot op mijn kamer hangen.

Ik heb even gemist wat voor reactie er gepost is maar ik zie dat hij al verwijderd is.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 23:09

heel veel sterkte meid! Jammer dat je hem maar 1.5 jaar had maar het was voor hem, voor jullie zeker een prachtige tijd.