mijn allerliefste Bounty en mijn guppy Ace
Bounty is 8 jaar geworden

hij had een zwaar probleem aan zijn achterbenen miste stuk pezen aan allebei de achterbenen waar de dierenarts geen mogelijkheden voor enige vorm van genezing in zag
Bounty was ontiegelijk lief , geduldig en super talentvol, hij had een grote geworden in de reining sport
zaten nog maar in de begin fase van de training, maar hij pakte alles zo goed op en liep voor je de sterren van de hemel
pet op zijn hoofd (vond mijn man leuk) hij vond het best, zo was hij, hij hinnikte als ik hem riep en kwam ook altijd gelijk naar me toe en liep ook zo zonder touw achter ons aan , hij was nooit dwars of stout zat niet in zijn karakter.
bounty is 18 maanden van ons geweest waarvan driekwart jaar kliniek in en kliniek uit

Daarna kwam mijn lieve guppy Ace driekwart jaar was hij van ons en toen moesten we ook hem laten gaan, drie jaar is hij geworden

en kreeg een ontiegelijk diepe wond aan zijn knie waar de dierenarts geen hoop meer in zag, zo diep dat kans op genezing erg klein was en dan ook nog is flink veel last van zijn pssm wat ik ook probeerde en geloof me ik heb echt alles geprobeerd.
Ace was lief en trouw, hij kwam wanneer je hem riep al stond hij achterin de paddock, hij liep achter je aan waar je ook ging voor de vorm een touw maar eigenlijk niet nodig zo was hij..
als hij lag kon je bij hem zitten en hem knuffelen echt waar one of a kind.
ace was dol op snel draaien, en spelen met zijn vriendje voor een maand cash vond hij geweldig
ook ace was zeer talentvol en had een echte topper geworden
ace was een vrij onderdanig paard, aan paarden en mensen.
zat geen greintje kwaad of dwarsigheid in.

Nu nog steeds moeite af en toe met hun verlies..
veel vinden het aanstellerij een volwassen vrouw die bijna een jaar na dato nog steeds moet huilen.
Er waren er die vonden dat we ze onnodig in lieten slapen . alsof we voor ons plezier ons paard lieten inslapen, deden het voor hun en hun alleen als het aan ons had gelegen waren ze er allebei nog geweest als er ook maar een sprankje hoop was geweest... maar we konden ze het niet aan doen hun dagelijks in pijn omdat we ze niet konden missen...
nu deze eerbetoon en het even van me afschrijven ,mijn verdriet van onze 2 lieve trouwe kindjes

Ze waren de 2 mooiste en liefste en ik hoop ze in de hemel weer te zien, ze hebben nu geen pijn meer mijn lieve paardjes