[IM] ons verlaten maar nooit vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gentle_fan

ons verlaten maar nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 19:23

In de afgelopen 2 jaar hebben we 2 paardjes moeten laten inslapen binnen een jaar na mekaar,
mijn allerliefste Bounty en mijn guppy Ace

Bounty is 8 jaar geworden ;(
hij had een zwaar probleem aan zijn achterbenen miste stuk pezen aan allebei de achterbenen waar de dierenarts geen mogelijkheden voor enige vorm van genezing in zag

Bounty was ontiegelijk lief , geduldig en super talentvol, hij had een grote geworden in de reining sport
zaten nog maar in de begin fase van de training, maar hij pakte alles zo goed op en liep voor je de sterren van de hemel
pet op zijn hoofd (vond mijn man leuk) hij vond het best, zo was hij, hij hinnikte als ik hem riep en kwam ook altijd gelijk naar me toe en liep ook zo zonder touw achter ons aan , hij was nooit dwars of stout zat niet in zijn karakter.
bounty is 18 maanden van ons geweest waarvan driekwart jaar kliniek in en kliniek uit

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kwam mijn lieve guppy Ace driekwart jaar was hij van ons en toen moesten we ook hem laten gaan, drie jaar is hij geworden ;( mijn lieve Ace had de klote ziekte pssm (hij was er 1 van far ute fantasy)
en kreeg een ontiegelijk diepe wond aan zijn knie waar de dierenarts geen hoop meer in zag, zo diep dat kans op genezing erg klein was en dan ook nog is flink veel last van zijn pssm wat ik ook probeerde en geloof me ik heb echt alles geprobeerd.

Ace was lief en trouw, hij kwam wanneer je hem riep al stond hij achterin de paddock, hij liep achter je aan waar je ook ging voor de vorm een touw maar eigenlijk niet nodig zo was hij..
als hij lag kon je bij hem zitten en hem knuffelen echt waar one of a kind.
ace was dol op snel draaien, en spelen met zijn vriendje voor een maand cash vond hij geweldig
ook ace was zeer talentvol en had een echte topper geworden
ace was een vrij onderdanig paard, aan paarden en mensen.
zat geen greintje kwaad of dwarsigheid in.

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog steeds moeite af en toe met hun verlies..
veel vinden het aanstellerij een volwassen vrouw die bijna een jaar na dato nog steeds moet huilen.
Er waren er die vonden dat we ze onnodig in lieten slapen . alsof we voor ons plezier ons paard lieten inslapen, deden het voor hun en hun alleen als het aan ons had gelegen waren ze er allebei nog geweest als er ook maar een sprankje hoop was geweest... maar we konden ze het niet aan doen hun dagelijks in pijn omdat we ze niet konden missen...
nu deze eerbetoon en het even van me afschrijven ,mijn verdriet van onze 2 lieve trouwe kindjes ;( ;(

Ze waren de 2 mooiste en liefste en ik hoop ze in de hemel weer te zien, ze hebben nu geen pijn meer mijn lieve paardjes
Laatst bijgewerkt door gentle_fan op 07-04-15 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lumi

Re: ons verlaten maar nooit vergeten 554

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:25

heel veel sterkte! Y;(
en ik vind het absoluut geen aanstellen hoor, missen mag je ze altijd

spookyskippy

Re: ons verlaten maar nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:27

Heel veel sterkte! :(:)

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:33

Wat een knappe beestjes zeg... Heel veel sterkte gewenst! :(:)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:35

Jeetje wat een pech heb jij gehad :( vind het maar schandalig die hele situatie met die paint hengst want jullie zijn uiteindelijk allemaal de dupe, je ziet maar... Wat had jij wel plaatjes van paarden zeg, wat was Bounty schitterend. En missen mag je ze zeker altijd dat kan ik me heel goed voorstellen :(:)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:44

Wat erg! Heel veel sterkte!

En mensen die zeggen dat je je aanstelt hebben waarschijnlijk nog nooit echt onvoorwaardelijke liefde aan een dier gegeven.

Al waren ze maar kort bij je, je hebt van ze gehouden en met die liefde zijn ze gegaan. Hadden alle dieren maar zoveel geluk.

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:49

Heel erg veel sterkte, ik ben onlangs ook een paardje verloren die mij heel dierbaar was dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn Y;(

gentle_fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 19:51

dank jullie wel, :) een bemoedigend woord verzacht de wond zoals ze wel is zeggen

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:11

Wat een prachtige paarden waren het zeg!
Heel erg veel sterkte TS Y;(

En aanstellen is het echt niet, een paard verliezen is vreselijk

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:45

ze waren prachtig.....
enne ik krijg na bijna 6 jaar nog steeds tranen om Cheyenne hoor :j en ik schaam me daar echt niet voor :n
als je zoveel gehouden hebt van je dier gaat dat nooit meer uit je hart!

de pijn word minder met de jaren ,maar als ik aan haar denk probeer ik de leuke en fijne momenten te herinneren en niet de laatste 11 dagen [ want die zijn een hel geweest voor haar ]

en ze komt nog steeds regelmatig te sprake voor mij was ze unique <3

jij had 2 prachtige paarden en daar mag je echt om rouwen :(:)

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:51

Heel veel sterkte :(:) :(:) |(

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:22

Sterkte, mijn paardje is deze maand 10 maanden weg en ik mis hem nog elke dag. En huil vaak om hem.
En je beslist zelf wanneer het genoeg is en je een paard niet langer laat lijden.
Nogmaals sterkte

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:35

Ik moet ook nog steeds huilen als ik aan mijn merrie denk die 2,5 jaar geleden overleden is, dat is niet erg.

Dus hierbij voor jou ook een :(:)