adrie256 @ [ITP] Niet gepland maar wel gewenst. Nieuwe aanwinst!
Met bovenstaand topic begon het allemaal.Tevens hebben we hem ook omgedoopt naar No Mercy.
Mercy was geen makkelijke in het begin. Hij werd snel boos ,dansen, omhoog, achteruit. Maar we hebben het eruit gekregen en dit jaar begonnen met het organiseren met buitenritten waarin hij graag meeging.
In oktober dit jaar hebben we de Eersel Postel gereden met hem. Ik op Rogan, Adrie op Mercy. Toen we aankwamen lag hij in de trailer.gelukkig niks ernstigs maar wel een wond op zijn voorhoofd.

Een paar dagen voor de Rally wilde ik ze laten masseren zodat de paarden "soepel" äan de rit konden beginnen. Helaas lukte het toch niet en is de massage verzet na de rally.
De massage was niet zo fijn voor Mercy als we hadden gehoopt, hij liet zich vallen van de pijn en was boos. Omdat we hem veel moesten laten bewegen na de massage hebben we hem meegenomen op buitenrit. Op de terugweg merkte we dat hij kreupel liep.
We hebben hem rust gegeven en hij kon lekker 24/7 buiten staan. Na 2 weken was ergeen verbetering en werd hij ook ontzettend mager.
De dierenarts is geweest en het nieuws kwam hard aan. Ataxie..Op d evraag of hj pijn had werd geantwoord: Ja, erg veel.
Dat was voor ons genoeg om de keus te maken. Sinds donderdag is hij er dus niet meer

Woensdag is mijn lieve vriendinnetje Marianne nog langsgeweest voor een paar laatste foto`s. Het resultaat is prachtig maar ook verdrietig als je goed naar zijn ogen kijkt. Hij was echt op...
Lieve Mercy dankjewel voor alles. We missen je