[IM] Alweer bijna een jaar geleden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chanellhoii

Alweer bijna een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 16:01

Pff.. alweer bijna een jaar geleden dat je ons verlaten hebt. Wat mis ik je.. vooral nu, in deze tijd, meisje.. ik heb je nodig! Alles is zo anders zonder jou, zo leeg, zo kil, zo... gewoon anders. Wat hield ik veel van jou zeg.. Wat nou als ik je gewoon niet had gekocht, wat nou als je niet zo perfect was en ik me niet zo was gaan hechten, wat nou als ik die dag niet was gaan rijden, als, als, als.. Door dat stomme ongeluk ben ik je kwijt geraakt, alhoewel het vroeg of laat toch wel gebeurd was.. Stomme dag! Stomme buitenrit! Stomme ik! Ik had het moeten weten.. Maar hoe kon ik het weten, als jij niks liet merken? Waarom moest juist jij degene zijn wie haar pees scheurde, wie haar baasje moest verlaten - die haar zoveel nodig had -, waarom moest jij degene zijn die zoveel pijn moest lijden? Niemand weet het, want tja.. je liet niks merken. Je ging maar door, alles voor je baasje, je deed je zo super voor. Maar uiteindelijk was je op. Je kon niet meer, teveel geleden, teveel gedaan. Je was op.. Je hield het niet meer vol. Toen na een ellendig ongeluk weer thuis zijnde, meteen de dierenarts laten komen.. Ik hield me voor dat het wel mee zou vallen, alhoewel ik dondersgoed wist dat het mis was.. Nooit was je zo kwetsbaar, en de enige die bij jou mocht komen was ik.. waarom eigenlijk alleen ik? je was zo dol op mensen.. de laatste vier dagen waren slopend. Al afscheid nemend van je, wat moet ik toch zonder jou.. dat kan echt niet! Je betekende zoveel, voor iedereen! je mocht niet gaan, nee echt niet! Maar na de echo was het zeker, het zou niet meer goed komen.. 11-12-13 ben je rustig ingeslapen, je liep zo vredig, niet meer zo strompelend, want je wist dit is het einde en dat je eindelijk je rust mocht gaan vinden, die je al zolang zocht. Het was zo zwaar, zo moeilijk. Nog steeds trouwens.. je was mijn alles, je was teveel om uit te leggen.. wat was je niet? Iedereen hield zoveel van jou.. Vooral ik.. Meisje.. Dit was nooit de bedoeling geweest, dat weet je zelf ook. Je hield ons allemaal voor de gek, je wou ons niet teleurstellen, ach.. je was zo sterk! Nooit meer samen rijden, zwemmen, knuffelen, ruzie maken, lachen, lol maken, nooit meer poetsen, wassen, knippen. Nooit meer lachen omdat je weer eens een merrie aan het ''dekken'' was, terwijl je zelf een merrie was. Nooit meer jou mooie jambette, die je altijd deed als je oude bekende zag of me op wou vrolijken. Nooit meer jij, nooit meer ik, nooit meer wij..

i really haven't had much go right for me in my life and i'm pretty sure things are gonna keep getting worse but.. thankyou for everything you did for us <3

Afbeelding

Afbeelding

fleurjansen

Re: Alweer bijna een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:20

Mooi geschreven!
Sterkte Y;(