Beter missen dan nooit gekend te hebben!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Guess_NH schreef:Ziet er gezellig uit, brengt me op ideeën!
Mooie kleuren ook in je kamer voor zover ik kan zien, komt mooi overeen!
ArinaDiaat schreef:Nee helaas alleen het vlechtje wat er hangt, dat was van haar manen. Ik was echt te overstuur om ook nog op het idee te komen dat ik haar staart kon bewaren. Ik was trouwens dolgelukkig dat ik officiële toestemming kreeg om haar te mogen begraven. Dus alsnog is ze voor mijn gevoel altijd bij me, want na mijn opa zijn dood kreeg ik van m'n vader ook nog eens het land! Dus ze ligt echt op mijn land legaal begraven. Blijer kon je mij niet maken (achteraf) want de laatste wens van mijn opa is in vervulling gegaan. En misschien dat hij er ook wel voordat hij overleden is ervoor gezorgd heeft dat dit zo kon. Zielig hem wel voor aan! ( hij had ook een vergunning voor Diata dat zei tot aan haar dood in een idioot groot natuur gebied mocht staan in de zomer maanden)
ArinaDiaat schreef:Ik wou nog even delen, dat ze echt een heerlijke hang lip had. Die bewoog echt heel erg als je er tegen aan kwam hahaha.
[ Afbeelding ]
Volgens mij heeft ze op deze foto een vies oog. Dit komt omdat ze vanaf haar geboorte al een ziekte heeft waardoor ze heel slechtziend was. En er dus troepjes uit kwamen. Als je het schoonmaakte zat het er binnen 5 minuten weer, was echt zielig. Vaak voor dierenbeul uitgemaakt hierdoor terwijl mensen niet eens wisten waarom ze dat had. Dus ik denk zet het er gelijk maar even bij!
JoopC schreef:Daar mag je inderdaad heel blij mee zijn. Goed om te weten waar ze ligt, waar ze haar rust vindt.
Mijn vriendje is opgehaald door Rendac, helaas.
Heb zelf trouwens ook niet besloten de staart te houden. Ik stond te janken als een boze peuter, terwijl mijn schoonzus alles in werking zette. Zij heeft z'n staart afgeknipt.
Altijd heftig, zo'n plots overlijden.
JoopC schreef:ArinaDiaat schreef:Ik wou nog even delen, dat ze echt een heerlijke hang lip had. Die bewoog echt heel erg als je er tegen aan kwam hahaha.
[ Afbeelding ]
Volgens mij heeft ze op deze foto een vies oog. Dit komt omdat ze vanaf haar geboorte al een ziekte heeft waardoor ze heel slechtziend was. En er dus troepjes uit kwamen. Als je het schoonmaakte zat het er binnen 5 minuten weer, was echt zielig. Vaak voor dierenbeul uitgemaakt hierdoor terwijl mensen niet eens wisten waarom ze dat had. Dus ik denk zet het er gelijk maar even bij!
Mijn merrie van 23 heeft dat "hangprobleem" ook. Zit altijd een partij etensresten in joh.
ArinaDiaat schreef:JoopC schreef:Daar mag je inderdaad heel blij mee zijn. Goed om te weten waar ze ligt, waar ze haar rust vindt.
Mijn vriendje is opgehaald door Rendac, helaas.
Heb zelf trouwens ook niet besloten de staart te houden. Ik stond te janken als een boze peuter, terwijl mijn schoonzus alles in werking zette. Zij heeft z'n staart afgeknipt.
Altijd heftig, zo'n plots overlijden.
Wel heel fijn dat er iemand bij je was! Echt goed dat ze op dat idee kwam!
Mijn oom was aanwezig met z'n gezin. maar die stond alleen maar domme foto's te maken en grapjes. Dus ik had alleen geit Kim om me rustig te houden.
ArinaDiaat schreef:Ik heb haar niet gevonden. Het allerergste, ze was nog niet dood toen mijn oom de DA had gebeld. Ik werd pas gebeld toen ze dood was. Vond ik ook heel kwalijk.
Achja ik weet niet, in de tussentijd dat er gewacht moest worden op de graafmachine ben ik 2 uren allen met haar geweest. Heel heftig. Meer gehuld dan bij andere begrafenissen, van opa's enzo. En die 2 uren zijn me ook heel dierbaar.
Wil ook graag een appelboom "op haar" planten. Droom voor in de toekomst
ArinaDiaat schreef:Echt zo treurig om een dier te verliezen waar je veel van houd.
Mijn ouders hebben zich er niet mee bemoeit, en hebben me laten doen wat ik moest doen.
Ik mis het zo, een paard hebben. Ze is nu 1,6 jaar dood en kom ook niet zo vaak meer op m'n land. Weet gewoon niet wat ik er moet doen. Dus begin nu weer naar andere paarden te kijkenin de hoop dat ik net zo'n lieve tegen kom als Diaat