[IM] Helena ik zal je nooit vergeten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoor

Helena ik zal je nooit vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 10:02

"eindelijk is het trio weer bij elkaar, eindelijk zijn de vriendinnen weer met elkaar herenigt"
alleen moest die op een wreede manier.

Helena jij was een perfecte pony! jij kon alles en je vond alles prima. altijd wou er wel iemand op jou rijden in de les maar ook bij de pony kampen, gingen er mensen ruzie maken om wie jou mocht verzorgen. maar helaas je werd steeds vaker ziek... je ging met pensioen, weet je nog? die dag dat je weg zou gaan? er stonden allemaal mensen huilend om je heen en probeerden je nog een laatste knuffel te geven. iedereen stond te huilen...

maar jij stond daar met je hoofdje hoog in de lucht! je was trots op jezelf, je keek me een mooie blik terug op al die jaren dat je werkte voor de manege. je mocht samen met Mickey van je pensioen genieten.... je werd naar een klein jongetje gebracht die met jou ging spelen als stoere cowboy zonder zadel door de weide stappen. ja dat was niet gek.

maar ook die ene keer dat wij samen op buitenrit gingen. er sloeg een pony op hol en jij ging zo hard galloperen dat wij ernaast reden en dat ik de pony terug kon nemen. je reageerde zo snel en je reed zo lekker en je was zo lief! het is moeilijk voor te stellen hoe het is als ik daar terug kom en je staat niet meer in de weide... is eigenlijk niet voor te stellen maar het is toch waar!

gisteravond kreeg ik te horen dat ook jij ziek was geworden, je was broodmager en je had nergens meer zin in. het leven had voor jou geen enkele zin meer.....

gisteravond om 11.00 uur ben jij vredig ingeslapen. nou ben je weer samen met je 2 andere vriendinnen die ook veel te vroeg naar de grote groene weide zijn gegaan.

R.I.P Helena 4-07-1987 ------ 03-07-2014

je bent en blijft een enorme topper! en je blijft altijd bij me in mijn hart!!

You can't save people and animals
you can only love them

the ones that love us
never really leave us
you can always find them
in your hart

Y;(
:evaw:

sanne1992

Re: Helena ik zal je nooit vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:08

Sterkte