[IM] Rust zacht vriendje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jilmar

Rust zacht vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 20:37

Moest het toch even kwijt, vanochtend vlak voor ik naar school ging kreeg ik een berichtje dat mijn lievelingspaardje op de manege ingeslapen zou worden. Ik kon het niet geloven, mijn grote vriend zou ingeslapen worden...

Ik ben in een waas naar school gefietst en heb het daar aan een vriendin, die ook op de manege rijdt, gevraagd of zij er ook van gehoord had. Dat had ze inderdaad.. Ik barstte in tranen uit, kon het niet geloven dat mijn mooie grote vriend ingeslapen zou worden. De rest van de dag leefde ik in een waas.

Sommige mensen vroegen wat er was, ik zei dat mijn allergrootste vriend ingeslapen zou worden, ze keken me aan en zeiden stel je niet aan!

Maar die band die ik met hem gekregen had was onwijs groot! Heb geen afscheid van hem kunnen nemen omdat ik vandaag naar school moest, ze waren te weten gekomen dat hij een tumor had aan zn strottenklep en dat hij heel veel pijn had, het is beter zo! Rust zacht lieve Jilmar, ik zal je nooit meer vergeten

(een link van een foto van ons samen) http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... 584WPl_v3Q Voor altijd van deze wereld maar nooit meer uit mijn hart!

Ik zal je missen lieverd!!

Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:53

Heel veel sterkte toegewenst. Het is helemaal niet raar dat je daar erg verdrietig over bent.Trek je niets aan van de mensen die niet kunnen begrijpen hoe je je voelt. Houd jezelf wel voor dat je grote vriend nu geen pijn meer heeft.. Laat dat een kleine troost zijn. :(:)

pien_2010

Re: Rust zacht vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:56

Ach wat een lieve foto van jullie samen. Wat zal het dankbaar voelen dat je met dit paard zo'n band had. Ik kan me goed voorstellen dat je er zo verdrietig over bent. Sterkte en je niets aantrekken van wat andere mensen vinden hé. Het is jouw beleving en jouw verdriet en dat is altijd heel erg persoonlijk!

AmyxDomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:48

Ach wat vervelend! Heel erg veel sterkte :(:)
De foto van jullie twee is echt heel erg lief! Hij mocht blij zijn met jou!

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:03

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je grote vriend. Koester de herinneringen die je van hem hebt.
Ook moet je je niets aantrekken van wat andere mensen ervan vinden. De vriendschap en liefde van/voor een paard kan heel groot zijn. Als dit in 1 keer wegvalt kan het voor jou heel zwaar zijn. Maar naast verdriet wees ook blij dat hem veel pijn en leed bespaard blijft.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:06

Klinkt wel rot zeg....fijn dat ze er achter waren gekomen wat er was en zo snel mogelijk gehandeld hebben, maar daar heb jij nog niks aan heh. Sterkte ermee!

Jilmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 10:07

bedankt allemaal!!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:13

Veel sterkte!
Het is helemaal niet raar dat jij verdrietig bent omdat je paardje wordt ingeslapen, niet teveel aantrekken van andere! Zoiets is nooit leuk...
:(:)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:17

Ik ken het gevoel, helaas. Heel veel sterkte en je stelt je inderdaad helemaal niet aan, het is echt vreselijk om te horen dat jouw lievelingspaard gewoon weg, helemaal weg is..