[IM] Wat mis ik jou onwijs! Mijn droompaard <3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eline3321

Wat mis ik jou onwijs! Mijn droompaard <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 22:44

Hoii allemaal,

het is een beetje aan de late kant, maar 11 maart was het alweer een jaar dat ik mijn sprookjesmerrie heb moeten laten inslapen.

Ik mis haar zo en wil toch nog even een eerbetoon aan haar doen.

Nou dat was het dan, een onwijs zwaar jaar zonder mijn lieve, knappe en eigenwijze vriendinnetje.
Het was zo moeilijk, niet alleen in het begin, maar ook later, vragen bleven komen en allen bleven onbeantwoord.
Soms als ik naar stal ga, denk ik heel even dat ze er nog is.
Maar als ik dan aan kom en er staat een ander paard in haar stal of het staat leeg, ben ik weer terug bij de werkelijkheid.
Maar lieve Faridah, bedankt meisje, bedankt voor het leren om verantwoordelijk te zijn, bedankt voor het leren om onvoorwaardelijk te houden van, bedankt voor het leren omgaan met teleurstellingen en andere problemen.
Bedankt voor het leren hebben van een bodemloos geduld doosje.
Bedankt voor het leren rijden,voor alle ervaring, voor het bevestigen van mijn dromen. Bedankt voor het lachen, maar vooral bedankt dat jij mijn paard hebt mogen zijn. Het doet nog steeds zo'n zeer.

Afbeelding

Afbeelding

Faridah had altijd problemen, altijd kreupel, met dr been in het draad etc. Het laatste jaar (twee jaar geleden dus) is ze een beetje gaan hinken met haar voorbeen, wilde haar nek niet meer buigen en zat totaal niet goed in haar vel. We hebben haar door osteopaten, homeopaten, dierenartsen en fysio's laten doorlichten maar niemand heeft iets kunnen vinden. Ook uit verdoven en röntgenfoto's brachten geen duidelijkheid. Ze had ook rare aanvallen in stal, ze sloeg met haar hoofd tegen de wanden. Met de dierenartsen hebben we overlegd of het mogelijk een hersentumor zou kunnen zijn. Dit konden ze alleen zeggen als ze naar Utrecht zou gaan en de MRI scan in. Faridah was altijd onwijs snel gestresst, ze zou dan ruim 3 uur in de trailer moeten heen, het risico van de MRI... Dit vonden wij veel te veel voor haar hebben op donderdag 7 maart besloten om haar in te laten slapen. Dat laatste weekend ben ik non-stop op stal geweest maar voor mijn gevoel nog te weining.... 11 maart is ze heel rustig ingeslapen, ze heeft zich geen seconde verzet, wat voor mij een teken was dat er echt iets niet goed zat bij haar. Ze is zeven jaar geworden...
Vaarwel bijzonder paardje <3

CloudDancing

Re: Wat mis ik jou onwijs! Mijn droompaard <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:54

Wat was ze nog jong!! Sterkte

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:54

Sterkte :(:)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:55

Wat sneu zeg, sterkte!

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:57

WAT ERG!!!
STERKTE Y;(

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 14:18

wat vreselijk nog maar 7 jaar heel erg veel sterkte met het gemis ze was een schoonheid.

annaberberxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:15

Wat een bijzonder paardje, sterkte!

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 22:11

Dankjullie (: Ze was idd ontzettend jong. Ik heb maar drie jaar van haar mogen genieten

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:17

Jeetje wat heftig! En wat dapper dat je deze beslissing hebt gemaakt. Heel veel sterkte!

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 17:13

Dankjewel, het was heel erg moeilijk om die beslissing te maken. Zeker omdat er geen concrete ziekte is waar ze aan leed.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:19

Jeetje, heftig! Ik hoop dat je rust kan vinden met je beslissing! Sterkte.