[IM] Oberon: afscheid nemen bestaat niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cajushe

Oberon: afscheid nemen bestaat niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 01:09

31 oktober 2010 heb ik je voor het laatst vastgehouden, ondertussen bijna 4 jaar geleden. Zelf terwijl ik dit schrijf rollen de tranen over mijn wangen.

Helaas ben je nooit ''echt'' van mij geweest, maar ik was wel de enige die je bereed, als het aan mij lag was je gebleven, maar de manege besloot anders. Je was geen mak manege paard, je had pit en karakter, en ze besloten je te verkopen. 31 oktober 2010 heb ik afscheid genomen van je en ik denk niet dat iemand ooit begrijpt hoe moeilijk het voor mij was je achter te laten, van je weg te lopen zonder te weten of het wel goed zou komen met je en, of het goed zou komen met mij.. de dag erna ben je verkocht. Ik heb 4 jaar lang gezocht naar je, en 4 jaar lang hoop gehouden, tot ik een maand geleden te horen kreeg dat je bij de nieuwe eigenaar overleden was kort nadat je werd verkocht.. mijn wereld stortte in.. ik was te laat.. ik heb je niet op tijd kunnen vinden, ik heb je niet kunnen beschermen of kunnen steunen, je bent tussen mijn vinger doorgeglipt, en ondanks dat ik je al heel lang kwijt was, werd het nu wel heel erg definitief. Dromen en hoop stortte ineen die dag.. ik heb gehuild als de dag dat ik afscheid nam, ik voel me zo schuldig dat er niets was wat i kon doen voor je.. dat ik niet beter mijn best had gedaan, en dat ik je in de steek gelaten heb.
Na 4 jaar mis ik je nog steeds zo onzettend erg, elke dag denk ik wel aan je, bij alles wat ik doe.

Oberon, je bent en was onzettend speciaal, een paard uit duizenden. Ik had een band zoals ik met niemand had. Bind vertrouwden we elkaar. Niks was te veel gevraagd. We zijn onderaan begonnen en doorgegaan naar de top, Voor mij was je goed zoals je was, ondanks al je streken. Oberon echt ik vergeet je nooit, ik denk elke dag aan je, en ik hoop jij ook aan mij.

Afscheid nemen bestaat niet!

ik wilde dit even met jullie delen, want het verdriet breekt me af en toe een beetje op !

oktober 31, 2010

This picture was taken at the last day I have ever seen you.
I remember it like it was yesterday.

I'm still smiling because I know, that even though, It may be over for now,
nothing lasts forever, and so doesn't goodbye.

Say something, I'm giving up on you.
I'm sorry I couldn't get to you.
And anywhere, I would have followed you.

Afbeelding

heidinuyten

Re: Oberon: afscheid nemen bestaat niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:03

Veel sterkte, dat je een aparte band had met een paard die niet altijd makkelijk was, snap ik maar al te goed, mijn vorige verzorgmerrie was ook zo.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:08

Op onze manege staat ook een Oberon met pit...

Afscheid is altijd moeilijk... sterkte... Y;( :(:)

Cajushe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 07:10

eerst verkocht, en na nog geen 2 jaar overleden bij zijn nieuwe eigenaar..
Dankjullie wel ! xxxxxxx

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:01

ach,
heel veel sterkte!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:10

wat erg lijkt mij dat...zolang zoeken en dan te horen krijgen dat hij dood is |(
Ik heb het met je te doen :(:)

Cajushe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 18:32

Ja echt vreselijk, vooral omdat ik 4 jaar lang hoop heb gehouden, en niet eens bij zijn laatste adem kunnen zijn, hij was ook nog vrij jong, alles samen opbouwen alleen zodat een ander het weer kan afbouwen, echt heel jammer! Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, ik waardeer het echt! Xxxx