[IM] Rust zacht lief meisje van me ..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cikilha

Rust zacht lief meisje van me ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 13:24

Ik zou afgelopen zomer naar stichting 't Olde Manegepeerd, wat keek ik daar naar uit. De paardengek die ik ben mijn hele vakantie zonder mn verzorgpaard.. Vreselijk. Wat zag ik daar tegen op.

Op de camping aangekomen kwam ik erachter dat die stichting niet ver weg was, dus hup daar fietste ik heen.

Toen ik binnenkwam vielen me gelijk die 2 grote zwarte paarden op, Bonnie en Gershwin. Samen stonden ze over hun staldeur te kijken. Ik gaf ze allebei een kriebel en liep weer verder. Ineens begon Bonnie luid te hinniken zij was nog lang niet klaar met aandacht krijgen. Ik koos haar om die middag te verzorgen. Wat een schat van een dier was dat zeg.

Ik heb haar toen ook 'geadopteerd' mijn lieve vriendinnetje, ik zou haar deze zomer weer gaan opzoeken maar helaas heeft mijn meisje dat nooit gered.. Begin januari is ze ingeslapen.. Rust zacht lief meisje van me. Ik zal jou nooit, maar dan ook nooit vergeten. Ik hou van je <3

20Femke02

Re: Rust zacht lief meisje van me ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:44

heel veel sterkte

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:06

Veel sterkte.

jester_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:03

Cikilha schreef:
Ik zou afgelopen zomer naar stichting 't Olde Manegepeerd, wat keek ik daar naar uit. De paardengek die ik ben mijn hele vakantie zonder mn verzorgpaard.. Vreselijk. Wat zag ik daar tegen op.

Op de camping aangekomen kwam ik erachter dat die stichting niet ver weg was, dus hup daar fietste ik heen.

Toen ik binnenkwam vielen me gelijk die 2 grote zwarte paarden op, Bonnie en Gershwin. Samen stonden ze over hun staldeur te kijken. Ik gaf ze allebei een kriebel en liep weer verder. Ineens begon Bonnie luid te hinniken zij was nog lang niet klaar met aandacht krijgen. Ik koos haar om die middag te verzorgen. Wat een schat van een dier was dat zeg.

Ik heb haar toen ook 'geadopteerd' mijn lieve vriendinnetje, ik zou haar deze zomer weer gaan opzoeken maar helaas heeft mijn meisje dat nooit gered.. Begin januari is ze ingeslapen.. Rust zacht lief meisje van me. Ik zal jou nooit, maar dan ook nooit vergeten. Ik hou van je <3

hi, bonnie was een lief paard ik ken haar. ze stond voordat ze naar t' olde manegepeerd is gebracht bij ons op de manege. Ik heb een keertje op haar gereden, wat een lief beestje was dat zeg. ik vind het heel jammer dat ze weg is, en mis haar ook heel erg.

sterkte met het verlies van dit prachtige paard!

NadinexJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:06

Hee idd bonnie stond eerst bij ons op de manege was indd een super dier! jammer dat ze dr niet meer is!

jester_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:08

NadinexJip schreef:
Hee idd bonnie stond eerst bij ons op de manege was indd een super dier! jammer dat ze dr niet meer is!

hey jij ook hier ahahahah . (:

Cikilha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 16:24

jester_lover schreef:
Cikilha schreef:

hi, bonnie was een lief paard ik ken haar. ze stond voordat ze naar t' olde manegepeerd is gebracht bij ons op de manege. Ik heb een keertje op haar gereden, wat een lief beestje was dat zeg. ik vind het heel jammer dat ze weg is, en mis haar ook heel erg.

sterkte met het verlies van dit prachtige paard!

Geweldig dier dat. Ze was echt gek op aandacht <3

jester_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 20:17

@Cilkilha ja wat een lieffie was het!

yakari123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:43

Veel sterkte!x ♥♡

Weet je ook waarom ze is ingeslapen?

Cikilha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 16:38

yakari123 schreef: