en dat ging zooooo gemakkelijk.... Kapaza, Arabier, eerste zoekertje, bellen, afspreken, testen, DA laten kijken, kopen en klaar

Aïnhoa Kadjar
we hebben serieus alles gedaan! dressuurwedstrijden, springen, wandelen, crossen, bitloos,VD,.... noem maar op....

Maar ja het zou niet in dit topic staan als het goed zou eindigen. Kadjar werd ziek (zie mijn ander topic). Om een lang verhaal kort te maken.... Het kwam nooit meer goed. Geen probleem denk ik dan, ik zet mijn vriend op een wei waar hij oud kan worden maar zonder zijn dagelijkse hoeveelheid cortisone haalde hij het eind van de week niet. Ik heb dan bijna een half jaar doorgezet. 500mg cortisone om de 2 dagen. Hij vermagerde, had bijna geen spieren meer,.... maar hij had geen pijn! tenzij die slimmerik zijn pilletjes uitspuwde

hem dagelijks zijn loopje laten doen opdat hij toch zijn spiertjes onderhoudt

alle opties hebben we bekeken want ondanks dat mijn ouders niets van paarden kenden...Kadjar was ieders vriend!
we zijn in gent geweest, waar ik achteraf gezien om kan huilen hoe we daar behandeld zijn geweest

na een weekje mocht hij naar huis, ik kreeg een to-do lijstje en het zou opgelost moeten zijn.... Zo lijkt het dan ook even hier

Ik heb geprobeerd er door te kijken maar het lukte gewoon niet.... Hier nog een dressuurpoging, maar het voelde gewoon niet zoals het moest...

het mocht dus niet zijn, Ik bespaar jullie de verdere verschrikkelijke details van zijn aanslepend ziek zijn. Vandaag zijn we bijna een jaar verder en ik mis hem nog elke dag! zoveel dat ik van mijn kerel geleerd heb!

een dagje lommelse Sahara

en onze allerlaatste rit in de loonse duinen