[IM] Voor de zoveelste keer die keus maken!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Voor de zoveelste keer die keus maken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 18:27

Morgen of overmorgen dan moet het gaan gebeuren. Weer een paard weg, de zoveelste in al dik 40 jaar paarden.
En het gaat echt nooit wennen echt NOOIT!
Zit nu al met tranen in mijn ogen dit te schrijven, maar weet het is genoeg!
Image heeft pijn, heel veel pijn en zelfs na behoorlijk wat pijn stilling elke dag, nog steeds pijn!
Ze gaat hollend achter uit in haar lijf en is gewoon op! 23 is ze en ik heb haar al 13 jaar.
Ooit gekocht als manege paard, maar door haar achtergrond eigenlijk nooit een manege paard geworden.
Ze had achteraf een behoorlijk verleden. Nu is ze 23 en haar benen geven de strijd op.
Het word weer een zware week, maar ik ben ook wel weer blij dat ik haar verdere pijn kan besparen.......maar het went nooit.... ECHT NOOIT!!!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 13-10-13 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

emilyslaluna

Re: Voor de zoveelste keer die keus maken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:29

Sterkte! Het is nooit van om een paard te verliezen.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:32

Heel veel sterkte :(:)
Bij elk paard dat je verliest, verlies je toch ook weer een stukje van je hart...

Gonda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:34

Heel veel sterkte. Dit is altijd vreselijk moeilijk. :(:)

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:38

Heel veel sterkte!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:41

pfff hoor gewoon de pijn tussen de regels door bij je. nee het went ook nooit en het lastige is dat wij onze dieren altijd overleven:( respect dat je de keuze, hoe moeilijk het ook is, maakt. Ik wil je veel sterkte wensen deze week!

Mariaboz1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:42

Sterkte,

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:46

Als het zou wennen zou je jezelf niet meer zijn, en iemand worden die je niet wilt zijn. Het verdriet en de pijn zijn verschrikkelijk, maar tegelijk bewijst het hoezeer je kunt houden van je paarden.

Heel veel sterkte met verlies van Image Y;(

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:47

Heel veel sterkte, bedankt voor je eerlijke bericht. En hulde aan jouw om een paard 13 jaar aan te houden terwijl ze niet geschikt was voor het werk waar je haar voor had aangeschaft. En 23 jaar is een mooie leeftijd. Als ze pijn heeft, is laten gaan het beste wat je voor haar kunt doen.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 17:14

Het is gebeurd.. met de nodige traantjes natuurlijk. Zo blij met de mensen om me heen op zo'n moment!!
En het is mooi gegaan, zover dit mooi is natuurlijk!
En.. zal je net zien, juist vandaag kwam ze best redelijk goed haar stal uit vanmorgen.
Zelfs nog in twijfel of ik het door moest laten gaan, maar dan heb je net even de juiste mensen nodig die je zeggen even doorbijten het is goed zo!
Blijft zooo moeilijk, ondanks dat je weet dat het eigenlijk goed is wat je doet.
Het ga je goed meisje.. hoop dat je nu pijnvrij bent!
Haar beste vriendinnetje La 'vonture was er bij en ik denk dat dat ook veel heeft geholpen.
Mooi ook om te zien hoe die afscheid van haar vriendin nam. IK heb haar ook niet horen hinneken, wat ze eigenlijk altijd wel deed als ze even uit elkaar waren.
Ik raad dus ook iedereen aan, om als het zover is, het vriendje of vriendinnetje erbij te laten en afscheid te laten nemen.
La' vonture heeft nog een kwartier gekregen in de binnen baan na het in slapen.