Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Kylian ik mis je, nog elke dag. Ook al ben je al meer dan een maand dood, ik kon me verhalen kwijt over mijn thuissituatie??. Mijn thuissituatie word steeds erger sinds jij dood ben. De dag voor je weg ging had je mijn liksteen nog uit me tas gepakt, en hem open gemaakt en heb je nog lekker gesmuld. De dag daarna kwam ik op de manege en hij was eigenlijk gesloten, maar ik mocht komen. Bijna iedereen wist wat er aan de hand was, ik niet. Ik ontdekte het, het was 20 minuten voor jij weg ging. Snel nog afscheid genomen en daar ging je dan de trailer in om ingeslapen te worden. Je paarden vriendin was je de hele tijd aan het zoeken, nu nog. Ik mis je, je liep de laatste tijd lekker los want dit mocht en vaak nog met je vriendin.Je stond bij aad maar ik mis je, je blijft altijd in me hard zitten
Celiien schreef:Graag leestekens gebruiken ajb , snap er niks van "zo
even vertaald:Citaat:Kylian ik mis je, nog elke dag. Ook al ben je al meer dan een maand dood, ik kon me verhalen kwijt over mijn thuissituatie??. Mijn thuissituatie word steeds erger sinds jij dood ben. De dag voor je weg ging had je mijn liksteen nog uit me tas gepakt, en hem open gemaakt en heb je nog lekker gesmuld. De dag daarna kwam ik op de manege en hij was eigenlijk gesloten, maar ik mocht komen. Bijna iedereen wist wat er aan de hand was, ik niet. Ik ontdekte het, het was 20 minuten voor jij weg ging. Snel nog afscheid genomen en daar ging je dan de trailer in om ingeslapen te worden. Je paarden vriendin was je de hele tijd aan het zoeken, nu nog. Ik mis je, je liep de laatste tijd lekker los want dit mocht en vaak nog met je vriendin.Je stond bij aad maar ik mis je, je blijft altijd in me hard zitten
sorry hoor, maar Geen ipv ging?