[IM] Niet zomaar 'een manegepaard'..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Niet zomaar 'een manegepaard'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:50

Helaas heb ik vandaag gehoord dat de superlieve, en altijd vrolijke Memory is overleden..
Het was een paard wat op de manege stond, en ik heb er een paar weken geleden nog op gereden..

Hij struikelde in de les en de nek ging dubbel en de rug wat verrekt..
In de box was hij erg wankelig en helemaal de weg kwijt..
Waarschijnlijk ook een hersenschuddinkje erbij.

Toen, vandaag hoorde ik dat de onderlinge wedstrijd zondag niet doorgaat, was ik al bang dat dat niet door te weinig deelname kwam..
En helaas, toen ik op whatsapp naar m'n instructrice vroeg of de wedstrijd écht niet doorging hoorde ik dit verschrikkelijke nieuws..

Het was niet zomaar een manegepaard, maar de lieveling van mij en vele anderen!
We zullen je NOOIT vergeten Memoblokje! Een plekje in m'n hart blijft altijd voor jou!

Afbeelding
3 of 4 weekjes geleden, zonder zadel op deze topper!

xx

HoresesLover

Re: Niet zomaar 'een manegepaard'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:51

Sterkte! :(:)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:53

Wat vervelend! Sterkte! :(:)
En wat had hij een grappige naam, origineel. Ik weet hoe je je voelt, met manegepaarden kun je net zo goed een goede band hebben. Ondanks dat sommige mensen daar anders over denken, zoiets moet je gewoon voelen en zelf mee maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:57

hannah41 schreef:
Wat vervelend! Sterkte! :(:)
En wat had hij een grappige naam, origineel. Ik weet hoe je je voelt, met manegepaarden kun je net zo goed een goede band hebben. Ondanks dat sommige mensen daar anders over denken, zoiets moet je gewoon voelen en zelf mee maken.

Die naam, had ik nog niet eens gezien!
Nog een mooie herinnering erbij <3

Never forget Memo <3

xx

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:49

Hey Jo! Ik hoopte al een beetje dat je Memory in het zonnetje zou zetten. Ze was zo geliefd bij iedereen.

Ze heeft veel meiden blij gemaakt met de lessen en natuurlijk haar eigenaar. Memory was zijn alles! Ik vind het zo erg wat er gebeurd is. Ik moet steeds denken aan de laatste momenten. We hebben haar geknuffeld en kusjes gegeven. Ik weet nog steeds niet wat te zeggen verder, het heeft gewoon heel veel indruk gemaakt allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 23:03

Ladypronk schreef:
Hey Jo! Ik hoopte al een beetje dat je Memory in het zonnetje zou zetten. Ze was zo geliefd bij iedereen.

Ze heeft veel meiden blij gemaakt met de lessen en natuurlijk haar eigenaar. Memory was zijn alles! Ik vind het zo erg wat er gebeurd is. Ik moet steeds denken aan de laatste momenten. We hebben haar geknuffeld en kusjes gegeven. Ik weet nog steeds niet wat te zeggen verder, het heeft gewoon heel veel indruk gemaakt allemaal.

Heey!!
Tuurlijk <3 Ze hoort gewoon in het zonnetje gezet te worden!!! Het was echt een toppertje!
En Memory was echt alles voor der baas <3

Het is ook zo raar gelopen allemaal...

xx

(Was het trouwens euthanisatie?)

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:08

Jo, ze is zelf ingeslapen. Ze heeft dus verder geen spuitje oid gekregen. We waren met zijn 4-en erbij. Op een gegeven moment was het duidelijk dat ze opgaf, het was genoeg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:20

Gelukkig geen pijnlijke strijd meer.. <3

Maar natuurlijk wel stom dat dit nou net moest gebeuren. Waarom Memoblokkie en geen knol van 40 met vanalles.. Tis gewoon niet eerlijk.

Maar gelukkig heeft ze de laatste tijd nog super veel aandacht gehad, en had ze een superplek op de manege!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:21

Wat verdrietig, maar wel fijn dat ze zo een fijn leven heeft gehad en zo geliefd was bij iedereen