uren bezig geweest met haar er proberen uit te krijgen maar tevergeefs. en toen uiteindelijk gaf ze haar laatste adem en is in onze handen gestorven.
hoewel wij dachten rustig afscheid van haar te kunnen nemen zaten er al 5 reporters op onze nek die alleen maar fotos aan het maken waren. meerdere keren gevraagd of ze weg wilden gaan en niks te plaatsen. echter luisterden sommige niet. en naar eindelijk gedreig met 'als je nou niet oprot duw ik je camera door je strot' verlieten ze onze weide. maar naar onze wensen is niet geluisterd. zo respectloos als ze zijn staat het nou al volop op internet met fotos van onze lieve sherley hoe ze stierf in onze handen en ook fotos waar ze erg paardonwaardig opstonden. ik ben dan ook erg bang voor de kranten van morgen . triest dat ze moeten teren op ons verdriet.
we zijn erg ontdaan met dit verlies en zagen het ook totaal niet aankomen. onze liefste sherley onze schat
de liefste die er was. moge zij ruste in vrede. ze heeft 17 jaren geleefd en heeft vele moeilijke tijden meegemaakt ik hoop dat zij bij ons eindelijk haar plekje heeft mogen vinden. en haar laatste jaar eens gelukkig heeft geleefd