Je werd geboren in de regen en verliet ons op de zelfde manier. 2 jaar en bijna 4 maanden heb ik je bij me mogen hebben en nu heb je ons moeten verlaten.
Dankjewel ik heb het echt nodig voel me ellendig en beroerd. Ze is overleden aan of een knoop in de darm of een maagoverlading wat het helemaal is geweest weten we niet.
Het was de laatste dag van me vakantie en wou later wegrijden tot we gebeld werden. Ze had alle symptomen van een verstopping in de slokdarm aangezien alles verkeerd om eruit kwam.
Alle medicijnen ervoor gehad tot de veearts voor de 2 de keer weg was en met spoed terug moest komen omdat alles er met stralen uit kwam, en duidelijk werd dat ze aan het lijden was, niks hielp meer en haar kansen waren minder dan 1% geworden dus hebben we haar laten gaan was niks meer aan te doen.
Vind het onbegrijpelijk dat dit heeft kunnen gebeuren de da dacht overlading van brokken z kreeg maar 1 klein handje 1 keer per dag al zo lang. Ze stond op een normale wei niet te vet en kreeg hooi bijgevoerd maar als ze vol zat stopte ze kreeg altijd al onbeperkt omdat ze zoals op de foto te zien is niet dik was onbegrijpelijk gewoon. Mis haar zo verschrikkelijk en haar mama en zusje ook het is gewoon zo zuur.
(doe het zo typ dit op de ipad en anders is het niet te lezen ben ik bang)