2 jaar geleden heb ik helaas mijn 2 pony's moeten verkopen Rosita en Jappeloe (paspoort naam Charlie)
al snel bleken ze doorverkocht ik heb 2 jaar lang gezocht,
google afgezocht, bokt afgezocht en marktplaats.
advertentie's gezet en noem het maar op.
Mijn advertentie liep bijna af (alweer) en had de hoop opgegeven toen ik weer een reactie kreeg.
Al vaker kreeg ik berichtjes die uiteindelijk op niks uitliepen dus ik dacht dat gebeurt ook bij deze.
Ik kreeg een email over Rosita dat zij vermoedelijk op de manege stond in friesland ik kreeg de link erbij van de manege.
Toen ben ik gelijk gaan vergelijken en jaa ze leek er wel erg op maar kon verder niet wijzer worden en hield het een beetje op afstand.
Ik probeerde de manege te bellen maar kreeg telkens geen gehoor en ben de site gaan uitpluizen.
Zo kwam ik erachter waar ze Rosita hadden gekocht dus die heb ik snel gebeld en het bleek om mijn rosita te gaan.
Helaas kreeg ik ook te horen dat ze Jappeloe hadden gehad maar hij was inmiddels ingeslapen.
Ik barsten in huilen uit ookal had ik het wel gedacht en was ik blij dat rosita nog leefden deed het zo'n pijn die bevestiging te krijgen.
Ik voelden me zo rot en schuldig en vind het zo erg jammer dat ik hem nooit meer kan zien.
Ik heb gelijk de manege gebeld en morgen wordt rosita verkocht aan een vriendin van mij zodat zij een goed en rustig leventje krijgt.
Ik heb dit gedaan voor mijn lieve paardje Jappeloe.
Ik ben erg blij dat Jappeloe en Rosita samen zijn gebleven tot hij ter overlijden kwam.
Ik zal je missen vriendje!