een dag van veel verdriet
Op 14 januari ben ik mij allereerste pony verloren aan een verstopping
Ik heb haar bijna 3 jaar gehad ze was zo lief zo braaf en je kon er echt alles mee doen

Zondag 13 januari kwam zoals altijd bij onze pony's ze stonden samen in de stal van Ilona ze ging de hele tijd liggen en ze was heel nat ze had in de sneeuw gerold ik haar op stal gezet lekker stro warme deken ik wist direct dit is niet goed
Mijn vader gehaald haar in de warmste stal gezet da gebeld en kwam hij pas om 11 uur om half 12 was hij er eindelijk ze had een verstopping in de darmen door plotseling nieuw hooi en ze had niet zo goeie darmen had ze een injectie gekregen en moest het om vier uur weer beter met haar gaan en af en toen maar haar wandelen en gelukkig ging het beter
de volgende dag moest ik naar school maar ik ging om half 8 naar je toe je lag lekker in je stal en je was niks verbetert
maar helaas moest ik naar school toen kwam ik om 10 over twaalf weer en had me vader lekker met je gewandeld en mocht een uurtje buiten
ik moest waar naar school tot 3 uur en toen kwam ik om 3 uur bij je in de stal en daar lag je dan je bewoog niet meer...
haar darmen waar gedraaid of haar dunne darm was in haar dikke darm geschoven
Rust maar zacht schat
Je was er altijd voor me en ik kon lezen en schrijven met je

Nu ben je er niet meer