vandaag precies 2 maanden geleden dat ik de beslissing heb moeten nemen voor mijn trouwste vriend , ik schijf dit nu pas omdat ik gewoon geen woorden kon vinden .
ik weet nog zo goed de eerste x dat ik je zag liefde op het eerste gezicht wat was je mooi! en ja hoor ik mocht je verzorgen we werden steeds closer en deden alles samen heerlijk rijden in de bak op de weg en keihard door de plassen scheuren en als je dan geen zin meer had liep je gewoon achteruit naar de sloot je wist toch wel dat ik je niet in de steek liet jeetje wat was hij ondeugend. tot dat ik op stal kwam je stond te schuim bekkend huilen rende ik naar iemand op stal voor hulp je had een ijzertje van de maai machine in je tong met een abces en je moest worden geopereerd doodsbang was ik zou ik je gaan verliezen maar nee alles kwam goed en toen kwam die week helaas met mijn grote verdriet afscheid moeten nemen van mijn oma op kerstavond niks kon mijn troosten tot dat de bel ging en ja hoor daar stond je op 2e kersdag voor mijn deur mijn maatje je was vanaf die dag van mij helemaal van mij! we deden alles samen en wat waren we gelukkig. we gingen naar een andere stal en je had het zo naar je zin maar je werd ouder en kreeg ook pijntjes je had artrose en dat deed zo'n pijn ik besloot je niet meer te berijden dit kon ik niet meer we moesten het samen leuk hebben en niet dat je pijn had. we vertrokken naar een andere stal een ''bejaardenhuis'' je werd buiten gezet en gemest en ik kwam om lekker te kroelen tot het moment daar je ogen lieten je in de steek en je stoten je hoofd het moest worden gehecht tijdens de sedatie ging het mis je viel gelijk in shock ik wist het niet meer ik werd gek je mocht niet dood gaan ze hebben met 3 pers mij bij jou weg moeten houden maar je stond weer op en je knapte op alleen die ogen niet het ging pijn doen je hoofdwond sloot niet en je was moe dood moe. ik heb op 15 maart de beslissing genomen om niet voor mezelf te kiezen maar voor jou !!! ik heb 20 maart 2013 afscheid genomen van mijn aller beste vriend Darwin op 26 jarige leeftijd.
de tranen gaan over mijn wangen ik kan niet zonder hem maar dat zou niet eerlijk zijn !
je was er aan toe je gaf snel op je had rust ! ik zal je nooit vergeten dar ik hou nog steeds ziels veel van je!!!!!