helaas is mijn paard(heliante kwpn 23jaar) vorige maand overleden;(
ze had al last van een hard ruis (heel erg) ze at niet goed en we konden niks meer doen;( we dachten al dat ze deze winter niet zou overleven maar het werd warmer en we dachten dat ze het dan toch gered had.. maar ik had te vroeg gejuicht het werd weer een paar nachten kouder en mijn zus die ging naar school dan gaan we altijd even langs de paardjes maar ik was ziek dus zij ging alleen.. en daar lag ons lieve paardje helemaal plat maar ze bewoog nog dus men zus rende naar binnen om mij men vader en men moeder te roepen.. we gingen snel naar buiten en stelde ons paard (heliante) gerust.. we belden de dieren arts en die kwam zo snel mogelijk.. heliante lag helemaal plat maar toen ze de auto van de dieren arts hoorde ging ze ineens staan ze had helemaal geen kracht maar ze stond wel. de dieren arts onderzocht haar en heliante bleek onderkoeld te zijn (omdat ze waarschijnlijk al heel lang in de bak lag...) ze had 34,6 erg laag dus.. en ze had een vorm van koliek ze had waarschijnlijk een maag verstopping omdat haar lighaam gewoon moe en op was.. met heel veel verdriet en moeite hebben we toen besloten haar in te laten slapen.. ik miss haar nog zoo erg;( elke nacht droom ik dat ze in de wei staat maar als ik dan ga kijken is ze weg.. we hebben nog 3 andere paardjes.. ze zijn hartstikke lief maar heliante was anders.. ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is;( ik miss haar zoooooo erg:( ze was echt een mooie schat.. ik miss haar nog steeds elke dag:( maar ik krijg haar nooit meer terug....