veel te jong,we hadden samen oud moeten worden
nog net geen 9 jr heeft ze mogen worden.
het ergste verdriet slijt maar het gemis blijft.
dag Moppie...........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreeke schreef:Sterkte, weet zo goed hoe het voelt.... 13 mei is mijn lieve merrie alweer 5 jaar weg... En 22 april 2013 heb ik haar zoon moeten laten gaan, mijn 2 maatjes in nog geen 5 jaar tijd allebei naar de eeuwige groene weides. Als je echt een hechte band hebt gehad met je paard blijft zo'n datum altijd een donkere schaduw houden.
mirgino schreef:Dreeke schreef:Sterkte, weet zo goed hoe het voelt.... 13 mei is mijn lieve merrie alweer 5 jaar weg... En 22 april 2013 heb ik haar zoon moeten laten gaan, mijn 2 maatjes in nog geen 5 jaar tijd allebei naar de eeuwige groene weides. Als je echt een hechte band hebt gehad met je paard blijft zo'n datum altijd een donkere schaduw houden.
jeetje dat is ook een flinke hap om te verwerken.
en klopt wat je schrijft in je laatste zin.![]()
ik heb in mijn leven al meer paarden moeten laten gaan, maar die waren al oud,met haar had ik 5jr elke dag plezier
ze heeft heel veel rare `ziektes`gehad een veulentje verloren maar ze overwon alles
en dan ineens is het over.............van 1 op andere dag van fijne buitenrit naar 11 dgn later er niet meer zijn.![]()
en al heb ik alweer bijna 4 jr een ander paard, ik denk toch bijna dagelijks aan haar.
met haar had ik oud willen worden zij had mijn laatste paardje moeten zijn....
ik ben nu met Gringo ook heel erg blij,maar toch is het anders.