Nog maar 5 jaar, en daar ga je al.. Niet te geloven. Deze week ben je ingeslapen..
Het gaat dan niet om mijn pony, tenminste, vorig jaar is Henky verkocht wegens privé omstandigheden. Ik ging er nog een paar keer heen, ben 3 keer geweest in iets meer dan half jaartje, het ligt ook niet om de hoek. Wat was het heerlijk om Henky weer te zien, en hoe goed hij het daar heeft!
De bedoeling was om in deze vakantie of de zomervakantie weer naar Henky toe te gaan, maar daar gaat niet van komen.
Helaas heb ik vorige week het bericht gehoord, dat Henky deze week is ingeslapen. Hij had botsplinters in zijn schouder, waarschijnlijk is hij erg hard uitgegleden in de winter.
De DA zegt dat ze er niets aan kunnen doen, en dat het niet eerlijk is om hem zo met pijn te laten leven. Dus de beslissing lag bij de nieuwe eigenaars.
Deze hebben dat besloten, en hebben mij vorige week dus dit bericht gemeld. Super erg dat ik dat hoorde, maar wel fijn dát ik het hoorde.

Koninginnedag met oranje manen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HDXOWLN7.jpg
Voor je wegging.

En net bij de nieuwe eigenaars

Fotoshoots gehad in het bos, naar het strand, crossen op de hei , vrijheidsdressuur, wandelen, longeren, fietsen, spelen en noem maar op. Alles deden we samen, en ik kon niet zonder je..

Wat hebben we het heerlijk gehad, zoveel bereikt met je, en nu op 5 jarige leeftijd al worden moeten ingeslapen. Ik hou van je, en ik zal je dan ook Nooit, maar dan ook nooit vergeten.

I love you.
Rust zacht.