Lieve Falco,
Nooit meer jou lieve hinnik als ik je roep.
Nooit meer jou mooie hoofdje om de hoek als er iemand aan kwam lopen bij de schuur.
Nooit meer je lieve kusjes&lekker knuffelen
Nooit meer je ongeduldigheid als je naar je zin niet snel genoeg iets lekkers kreeg.
Nooit meer al m'n zakken en handen afzoeken naar een snoepje, als ik met je liep of bij je in de stal was.
Nooit meer je deur open doen en uit je stal komen, terwijl je wist dat je erin moest blijven staan als ik even weg liep want als ik dan omdraaide stond je daar met je blik "ik doe niks hoor, ik ben heel braaf"
Nooit meer heerlijk met je over het strand crossen.
Nooit meer "even" lekker naar m'n zwarte monster als ik me niet goed voelde.
Nooit meer kom je hard aanrennen als je me zag lopen of als ik je riep in de wei.
Nooit meer met je lieve vriendinnetje Nouschka op rit en nooit meer Nous pesten in de wei en bak.
Nooit meer lekker tutten zodat je vervolgens lekker in de modder kon gaan rollen en ik weer opnieuw kon beginnen.
Nooit meer lekker gek doen met je.
En nooit meer je mooie snoetje op de foto zetten.
Lieve falco wat ga ik je missen

En wat keek ik uit naar de tijd dat ik klaar zou zijn met school en m'n plannen met je kon gaan uitvoeren.
Lekker mee met mij naar een stalletje waar ik elke dag naar je toe kon, gaan trainen om wedstrijdjes te gaan rijden. en om gewoon lekker buiten in de polder en op het strand met je te rijden. En wat wilde ik graag dat ik klaar was met school zodat ik elke dag van je kon genieten, maar ik moet nog wel even naar school maar dan zou je eindelijk met me mee gaan. Helaas mocht dit er niet van komen.
Je bent nu wel weer terug bij je mama en broertje die ook veel te vroeg van ons af zijn gepakt!
Wat een leegte laat je achter, maandag mag ik je voor de allerlaatste keer zien, had ik vandaag maar wat uitgebreider afscheid genomen. maar wie had dan ook gedacht dat het allemaal zo snel afgelopen zou zijn?:(
Hopend dat het gewoon allemaal goed zou komen.. Waarom moest je al zo snel gaan?
Waarom, waarom?
† 16-03-'13
Waardoor hij precies is overleden gaat de autopsie morgen uitwijzen..
Hij had waarschijnlijk al vanaf kleins af aan hart en longproblemen maar dit hebben we nooit geweten.
Lieve falco ik ga je onwijs erg missen