Dior was echt een schat van een paard.
Ze heeft me echt heel veel geleerd, vroeger een paar jaar geleden , durfde ik niet galoperen , maar toen was zij. Met haar rustige galop heb ik het geleerd. Op haar rug was ik niet bang ze gaf me een goed gevoel..een heel goed gevoel.
Later moesten we gaan springen, natuurlijk was mijn eerste les met haar. Het was echt heerlijk we sprongen er zo overheen..
O wat was ze toch lief, zo lief, Mijn lieve lieve Dior..
Een jaar geleden deed ik ook mijn a brevet met haar. Wat ging dat makkelijk!
Ik was van plan om binnen een maand mijn eerste wedstrijd te rijden.. Met haar.. Maar dat zal nu niet meer lukken..
Het was zo'n klap.. Waarom jij men lieve schat.. Waarom. We moesten samen nog zoveel meemaken.. Waarom nu dit alles?!
Zaterdag reed ik nog met jou, niet eens gedacht dat dit de laatste keer was..Het gevoel van jou galop zal ik nooit vergeten.. Moest ik kunnen zou ik je nog 10000 en meer knuffels geven.. Ik mis je zo!! Gisteren was de ergste dag van men leven.. Hopelijk zien we elkaar ooit terug.. Het is nog maar een dag zonder jou , maar het lijkt wel een jaar..Dior ten slotte wil ik je nog bedanken voor alles wat je voor ons deed.. Je stond altijd voor ons klaar.. Lieve schat , Kan ik nog iets doen voor jou.. Sorry moest ik geweten hebben dat ik je nooit meer zou zien dan ik echt nog heel veel voor je gedaan hebben... Lieve Lieve Dior...Ik mis je! Nu ben je voor altijd de kleine ster in de hemel.. Iedere nacht denk ik aan jou.. Ieder uur.. Iedere minuut.. Iedere seconde.. ALTIJD.
Ik hou van jou! En ik zal ALTIJD van je blijven houden!

Bedankt als je dit hebt gelezen.. Het filmpje is gemaakt als een eerbetoon voor haar!
http://www.youtube.com/watch?v=KKGE37nXcr0
Ik mis je!!..