[IM] Mijn lieve mijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amberguyt

Mijn lieve mijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:19

Ik reed op de manege en ging afentoe met mijn zus mee naar haar verzorg paardjes.
Zo leuk was dat, eerst op de shetjes. Ik werd groter wijzer. Toen brak de tijd aan dat ik op jou mocht rijden.
Geweldig trots was ik voor het eerst op een groot paard.
En je stond al een hele lange tijd stil omdat je zwaar hoefbevangen was en koliek had , als ik bij je was deed ik me best om je op te vrolijken en in beweging te houden ondanks alle pijn.. |(
Rijden ging echt geweldig voor de eerste keer op een paard tja dat vond ik zo stoer "een glimlach van oor tot oor".
Citaat:

Maar toen... kreeg ik te horen ze is weg verkocht aan de slacht |(
Ik kreeg van iedereen de naarste verhalen te horen.
het ene gerucht na het andere gerucht maar er bleef 1 vraag in gedachte : Meisje waar zou je ooit kunnen zijn als je nog leeft.
De weken gingen gewoon voorbij zonder jou..
Toen kreeg ik te horen dat je door een Mevrouw gered was van de slacht ..Het eerste wat ik dacht Hemeltjelief je leeft nog.
Die mevrouw ging met haar wandelen tot alles beter zou gaan , En toen zeiden ze ze is door die zelfde mevrouw terug gebracht naar de slacht omdat ze er niets meer mee kon.
Nu geloof ik de geruchte niet meer ik hoop dat ik je misschien ooit kan vinden als je nog leeft ! Ik hoop het zo.. je was zo speciaal voor mij.
! ding moet je echt weten ik vergeet je nooit en je hebt altijd een speciaal plekje in mijn hart !
Maybell mis jou.
Citaat:

Anoniem

Re: Mijn lieve mijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:20

Foto's doen het niet. Ik vind het trouwens een raar verhaal, hoe bedoel je 'gered'?

amberguyt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:23

Sypol_Rawr schreef:
Foto's doen het niet. Ik vind het trouwens een raar verhaal, hoe bedoel je 'gered'?

Dat een mevrouw haar meegenomen had en hoor zo gezegt aan de dood heeft laten onkomen

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:21

Het klinkt misschien heel rot en niet zo aardig maar ik denk dat het beter is als ze inderdaad ingeslapen is. Een zwaar hoefbevangen paard met koliek heeft echt enorm veel pijn. Dan kan inslapen echt een verlossing zijn. Als die mevrouw haar bij de slacht vandaan gehaald had maar haar later toch weer terug bracht was er waarschijnlijk niets meer wat haar beter kon maken. Die mevrouw heeft dan dus een hele juiste, eerlijke beslissing gemaakt.
Ik snap best dat je haar vreselijk mist en er verdrietig om bent.. maar denk met plezier aan haar terug.. Vergeten zul je haar nooit. :(:)