Zo leuk was dat, eerst op de shetjes. Ik werd groter wijzer. Toen brak de tijd aan dat ik op jou mocht rijden.
Geweldig trots was ik voor het eerst op een groot paard.
En je stond al een hele lange tijd stil omdat je zwaar hoefbevangen was en koliek had , als ik bij je was deed ik me best om je op te vrolijken en in beweging te houden ondanks alle pijn..

Rijden ging echt geweldig voor de eerste keer op een paard tja dat vond ik zo stoer "een glimlach van oor tot oor".
Citaat:
Maar toen... kreeg ik te horen ze is weg verkocht aan de slacht

Ik kreeg van iedereen de naarste verhalen te horen.
het ene gerucht na het andere gerucht maar er bleef 1 vraag in gedachte : Meisje waar zou je ooit kunnen zijn als je nog leeft.
De weken gingen gewoon voorbij zonder jou..
Toen kreeg ik te horen dat je door een Mevrouw gered was van de slacht ..Het eerste wat ik dacht Hemeltjelief je leeft nog.
Die mevrouw ging met haar wandelen tot alles beter zou gaan , En toen zeiden ze ze is door die zelfde mevrouw terug gebracht naar de slacht omdat ze er niets meer mee kon.
Nu geloof ik de geruchte niet meer ik hoop dat ik je misschien ooit kan vinden als je nog leeft ! Ik hoop het zo.. je was zo speciaal voor mij.
! ding moet je echt weten ik vergeet je nooit en je hebt altijd een speciaal plekje in mijn hart !
Maybell mis jou.
Citaat: