het gaat nog eens niet over mijn eigen pony maar hier het verhaal. ik noem ook even geen namen omdat de eigenaresse al genoeg verdriet heeft dus ik noem hem even fjord als naam
5 jaar geleden kochten een vriendin van mij en ik een fjord. hele lieve ruin. na een tijdje had ik voor mijn gevoel niet het idee dat dit was wat ik wilde. ik zat zelf ook in een nare situatie en je krijgt dan natuurlijk alles op je dak en maak je wel eens de verkeerde keuzes. ik stopte ermee en zij nam de fjord helemaal voor haar rekening. 5 jaar heeft ze hem gehad en veel liefde aan hem gegeven!!! nu plots gisteren (19-12-2012) kreeg ik een sms van haar met het volgende erin.
-ik wil even zeggen dat mijn fjord dood is (noem even geen namen) hij lag vanmiddag dood in de wei. omdat hij ook van jou is geweest vond ik dat ik dit aan jou moest vertellen.
pfff zo ik schrok me een ongeluk!! die lieve trouwe grote fjord was er niet meer. hij scheen een hart stil stand te hebben gehad en hij is 13 jaar geworden!! ik heb er toch wel even een traantje voor gelaten ik heb hem wel mogen leren kennen en ik zag hem ook nog regelmatig zodoende
vaarwel lieve fjord!!! en bedankt
Laatst bijgewerkt door snoopieee op 20-12-12 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Vind het beetje een apart verhaal, heette hij fjord? In ieder geval veel sterkte!!
snoopieee
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-12 16:49
paardjuhh123 schreef:
Vind het beetje een apart verhaal, heette hij fjord? In ieder geval veel sterkte!!
hoezo apart verhaal hij hete geen fjord maar ga geen namen erin zetten voor die persoon niet waar hij van was want die heeft al verdriet genoeg
MirandaDvG
Geplaatst: 20-12-12 16:53
Altijd sneu het verliezen van een dierbare. Heel veel sterkte! Ookal had jij het paardje misschien al een tijdje niet gezien, toch blijft het moeilijk, dat begrijp ik heel goed.
PS; in je profiel staat dat je 41 bent, klopt dit? door de manier waarop je schrijft twijfel ik daar namelijk aan
LalaVita
Geplaatst: 20-12-12 16:56
Oh, wat naar voor je! Ook al was hij al een tijdje niet meer van jou, ik begrijp goed dat je er evengoed verdrietig om bent. Sterkte!