[IM] En dan zijn we een jaar verder..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

En dan zijn we een jaar verder..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 23:03

Of nouja, bijna dan. En wat mis ik jou ontzettend, nog altijd...

Afbeelding

Na het overlijden van jou, heb ik nooit meer zo'n lief, braaf en mooi paard gehad. Een paard waar ik mijn zorgen opzij kon zetten, waar ik nergens aan kon denken; gewoon alleen plezier hebben samen.
Het paard wat mij over al mijn twijfels heen hielp; "Zou ik met een touwtje om de nek kunnen rijden? Ach, we proberen het wel" en wonder boven wonder, kon het ook. Toen kwam natuurlijk al gauw de vraag; "Zou ik kunnen springen met alleen een touwtje om der nek? Ach, we zien wel" en ja, ook dat kon. Alles kon met jou, jij was zo braaf, betrouwbaar en rustig.

Tuurlijk had je soms je gekke momenten, de reden dat wij jou hadden was altijd nog dat je te wild was voor de les en altijd de manege lessen op stelte zetten met jouw achterlijke gedrag.

De ritjes buiten, heerlijk even onze gedachtes opzij en genieten van het mooie weer, of het minder mooie weer. Het maakte niet uit wat voor weer het was, altijd liep jij braaf je rondje, zoals het hoorde, zoals geen enkel ander paard deed met vreselijke wind en regen. Met jou kon ik zonder zorgen een rondje buiten doen, al was het windkracht 8.

Wat hebben wij een plezier gehad, wat hebben we genoten van elkaar en wat heb jij mij veel geleerd. Nooit meer, dat weet ik zeker, zal ik zo'n paard als jou vinden. Nooit meer.. Ik ben je dankbaar voor alles wat je me gegeven hebt, wat je me geleerd hebt, voor het plezier dat we hebben gehad, voor het vetrouwen dat jij mij hebt gegeven, alle momenten met jou, zo speciaal.

Bedankt lieve meid, na die 9 mooie jaren met jou, is dit jaar zonder jou zo leeg geweest,
jij bent het paard geweest wat mij gesteund heeft vorig jaar, na het overlijden van mijn beste vriendin en Philly. De moeilijke tijden, maakte jij mooi. Ik weet zeker dat je uren, maar dan ook uren hebt geluisterd naar al mijn verhalen, naar de leuke, maar ook minder leuke. En nooit was jij een dagje humeurig, ik zal je missen vriendin, bedankt. :+:

Afbeelding

Baredawn

Re: En dan zijn we een jaar verder..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:48

Wat mooi geschreven! Zit hier met tranen in mijn ogen! Nogmaals sterkte, het zal weer moeilijk zijn als de datum voorbij komt, dat je paardevriendin een jaar terug overleed?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:53

Wat vliegt de tijd voorbij zeg, ongelofelijk... Knuffel :(:)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:49

Jeetje.. wat gaat de tijd snel.
:(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 17:29

Tijd vliegt echt he? Dankjulliewel meiden :*

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 18:34

En dan vandaag ben ik echt een jaar zonder haar.. ;(

ruth310

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:38

:(:)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:39

Vind het nog steeds vreselijk voor je Jos... :(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 19:50

Thenks Laurie :+:

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 20:00

aah wat een mooi verhaal.. wat vliegt de tijd om he, wat zal je dr missen maar je hebt wel hele mooie herrinneringen en foto's gelukkig :)