Na 3 jaar dacht ik dat ik het wel aankon het verhaal van Gozer te vertellen..
Ik ga het niet te lang maken...

Vele jaren hebben wij met plezier doorgemaakt !
Vele wedstrijden gewonnen, maar er waren ook dieptepunten... na dat we jou 2 jaar hadden, kreeg je een knieblessure en we waren ruim een half jaar bezig geweest met herstellen, met resultaat ! Je ging steeds meer vooruit.. jaar na jaar met plezier gingen voorbij, je had veel speel kwartiertjes met mijn andere pony Flame !
Beste maatjes, ja zo kon je het zeker weten noemen.. We gingen in de vakantie met jullie beide op vakantie ! Dat was geweldig.., totdat we terug thuis aankwamen, je kreeg een koliekaanval, en moest naar Paardenkliniek Utrecht, daar werd je geopereerd.. nu maar hopen dat alles goed gaat !!! En dat lukt ! OPERATIE GESLAAGD !! Oh wat was ik blij.. en je mocht naar huis, eenmaal weer thuis, werd je erg zwak, ik baalde flink, dacht dat het eindelijk wat beter ging, maar het tegendeel is bewezen.. ookal lijkt hetr nog zo goed te gaan.. schijn bedriegt.. :'( damn. ik baal hier nog elke dag van.. je kreeg een hersenbloeding.. en je bent niet veel laten (half uurtje) vredig van ons weggegaan, inslapen was geen optie... de DA zei.. je kunt 'm beter zelf laten sterven.. die woorden deden me erg veel pijn.. maar het kon niet anders, ik heb Flame erbij gehaald, en samen met Flame, heb ik afscheid van je genomen..

Een geest zo sterk als een beer...
Een lichaam uiteindelijk toch zo teer...
Een wijsheid,niet te evenaren...
Een wilskracht,niet te bedaren...
Maar het vuur in je ogen is uitgeblust...
ik heb je voor de laatste keer gekust...
en nu ik weet dat je er nooit meer zult zijn...
doet me dat ongeloofelijk veel pijn...
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed,
En je zonder hem naar huis toe moet,
Met een halster in je hand,
En je hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes,
Elke dag samen was een feest,
En in al die tijd,
Is hij zelf niet een keer,
Egoïstisch geweest