Als 11 jarig meisje hoorde ik dat er een paard in de buurt stond ... Snel rende ik er naartoe om even te kijken , daar stond je dan ... Een kopschuw paard waar niet mee te werken was !
Toch kreeg ik je vertouwen , ik ben je daar zo dankbaar voor , we werden beste vriendjes en ik kon alles met je doen!
Je baasje lachte zich rot , hij had nog nooit iemand zo dicht bij je in de buurt zien komen en wij speelden de hele dag , we deden tikkertje en gingen voetballen !
Wij hadden vanaf het begin een band vent , en we werden beste vrienden !
Op mn 17e had ik een paard gekregen , ik had minder tijd voor je en heb je lang niet gezien.
Mijn paard is mishandeld en kort daarna overleden , ik had heel veel verdriet en niet de kracht om naar je toe te gaan ... tot vandaag
Ik had een taart voor je gebakken want ik heb je verjaardag gemist en had heel wat goed te maken !
Blij en opgewekt rende ik naar je toe , ik zag een lege stal en een bak zonder afrastering ...
Je baasje kwam naar buiten en zei die verschrikkelijke zin '' Hee lieverd , ga maar even zitten , er is wat gebeurt ... ''
Je had een koliekaanval gehad op het land , en ik was er nieteens !!
20 oktober ben jij heen gegaan , ik ga mezelf nooit vergeven dat ik niet eerder naar je toe ben gegaan

ookal kon ik het niet weten ...
Lieve Harfester D , ik ga je ongelofelijk missen !