12 augustus 2011 leerde ik je kennen. Ik stond met mijn rug naar je toe en merkte dat mijn haar wat ik in een staartje had vast zitten los over mijn schouder viel. Ik keek achterom en zag jou trots als een pouw naar me kijken met mijn elastiekje in jou mond. Het was liefde op het eerste gezicht! Je keek me aan zo van " leuk ben ik he!!" je onwijs mooie ogen en je witte plekje op je lip zorgde ervoor dat ik alleen nog oog voor jou had. Ik heb nog een heleboel moois gezien maar die konden niet meer tippen aan jou met je grapjes, clowntje.
13 augustus 2011 ben je gekeurd en 1 sept 2011 ben je gebracht. Groen als gras maar mijn nieuwe vriend mijn nieuwe aanwinst waar ik zeker nog 20 jaar van wilde genieten. Waar ik een nieuwe band mee wilde opbouwen.
Zo onwijs met je gelachen en ook zo bij je uitgehuild als het lichamelijk weer tegen zat. Zo jong als je was begreep je dat als ik uit balans raakte jij stil moest gaan staan om me op te vangen. Hoevaak je mij wel niet opgevangen hebt ik kan de keren niet meer tellen. Mijn betrouwbare trotse friese zwarte parel....
Afgelopen zomer ging je af en aan onregelmatig lopen. je een paar weken op rust gezet, gezien je leeftijd en dat je volop in de groei was. Helaas ging het niet over en hebben we je meegenomen naar de kliniek. Daar hebben we je voetjes op de foto gezet. Ik kreeg te horen dat je aangeboren afwijking had en niet meer gereden kon worden. Mijn wereld stortte in. Niet weer!!We hebben samen afgelopen weekend met je vriendjes ons laatste stapritje gemaakt wat was je blij, wat was je braaf. Ik heb je pas een jaar en we begonnen zo gehecht aan elkaar te raken ik kan en wil je niet missen je bent mijn rots in de branding, mijn vriend mijn nieuwe soulmate...
Atze terwijl ik dit schrijf ben je niet meer bij me. Je loopt over de eeuwige groene weide. Samen met mijn grote vriend Eros. Ik voel me leeg en alleen, het verdriet is niet in woorden te beschrijven. Lief clowntje het gaat je goed vrouwtje houd van je.....
Wherever you're going I wanna go Wherever you're heading Can you let me know I don't mind catching up I'm on my way Just can't take the thought of you miles away
And I know you’re going somewhere to make a better life I hope that you find it on the first try And even though it kills me That you have to go I know it'll be sadder If you never hit the road So farewell!
Somebody is gonna miss you Farewell Somebody is gonna wish that you were here That somebody is me
I will write to tell you what's going on But you won't miss nothing but the same old song If you don't mind catching up I'll spend the day telling you stories about a land far away But I know
And I know you’re going somewhere to make a better life I hope that you find it on the first try And even though it kills me
That you have to go I know it'll be sadder If you never hit the road So farewell!
Somebody is gonna miss you Farewell Somebody is gonna wish that you were here Farewell Somebody is gonna miss you Farewell Somebody is gonna wish that you were here That somebody is me
And I'm gon' try to hold it all in Try to hold back my tears So it don't make you stay here I'mma try to be a big girl now Cause I don't wanna be the reason you don't leave Farewell
Somebody is gonna miss you Farewell Somebody is gonna wish that you were here Farewell Somebody is gonna miss you Farewell Somebody is gonna wish that you were here That somebody is me
Perhaps they are not the stars, But rather openings in Heaven Where the lover of our lost ons pours through and shines down upon us To let us know they are happy....