[IM] rust zacht lieve man het is goed zo

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Isaboy

rust zacht lieve man het is goed zo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 21:56

helaas heb ik je moeten laten gaan lieve boy slaap zacht het is goed zo.

Vier jaar geleden ondekte ik een bult achter je oor ik dacht dat er een ontsteking in zat,
dus trekzalf er op smeren toen dat niet hielp een dierenarts laten komen,
dierenarts vond het raar en zette een spuit in de bult om te kijken of er troep uit kwam dat was het geval.
Na een tijdje begon de bult weer te groeien weer dierenarts gebeld en we moesten naar de kliniek,
daar aangekomen werd er een soort echo van zijn hoofd gemaakt ik kreeg te horen foute boel,
ze wisten niet precies wat er zat maar het moest geopereerd worden mijn lieve mannetje moest onder het mes.
toen hij eenmaal geopereerd was en net wakker was mocht ik meteen bij hem mijn sterke vriend,
er was een tumor uitgehaald ter grootte van een schaar de dierenarts had hem bewaard zo dat ik hem kon zien.
ik heb er ook maar een foto van gemaakt want ik vond het maar bizar,

toen mocht hij opknappen op de kliniek ik in de ochtend er heen en de avond er heen want ik moest helpen bij de verzorging
mijn vriendje hield er niet van als er vreemden aan zijn hoofd kwamen hij knapte langzaam op en na een paar weken,
mocht mijn mannetje weer mee naar huis,
Toen na een paar dagen kwam er een vreemde bobbel op de operatie wond en die knapte open,
hop weer naar de kliniek en er werd een drain in gezet wat had mijn mannetje een pijn en wat was het een vechter,
Hij mocht meteen mee naar huis en ik moest de drain 2 keer per dag doorspuiten

Hij knapte ziender ogen op en mocht van mij gewoon aventoe nog een rondje hobbelen en daar was het mee klaar
hij heeft tussen door nog een keer prednison gehad omdat hij pijn zijn hoofd kreeg en zich liet vallen,

4 jaar lang heb ik mijn mannetje nog bij me gehad en nou 2 weken trug moest ik toch die moeilijke beslissing,
gaan nemen ik mocht niet meer aan zijn hoofd zitten ging hij stijgeren hij begon me te bijten en het licht in zijn ogen was weg,
hij is heel rustig ingeslapen op 17 jarige leeftijd

Afbeelding

Afbeelding

CarinaR

Re: rust zacht lieve man het is goed zo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:58

Wat een triest verhaal...
Enige geruststelling is dat hij nu geen pijn meer heeft... Maar het is zuur, leef met je mee... Sterkte...

Syb_sem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:02

sterkte met het verlies van je mooie paardje!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:05

jeetje wat heftig...en wat knap van je hoe je ermee om bent gegaan! sterkte ermee! al wist je diep in je hart dat het er misschien aan zat te komen....makkelijker is het daarom niet!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:07

Sterkte met het verlies van je prachtige paard Boy.

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 22:11

ja iedere dag was er eentje en zo hebben we de jaren nog meegepikt
de beslissing was ook snel gemaakt toen ik merkte dat hij weer pijn kreeg,
ik ben bij hem gebleventoen hij werd ingeslapen en heb hem ook samen met de dierenarts afgedekt
hij heeft mij mooie jaren gegeven hij is mijn vriendje al vanaf jongs af aan en dan vind ik het mooi dat ik die beslissen heb kunnen maken voor hem en niet hem met pijn rond laten lopen

en als ik de foto's trug kijk van de tumor die eruit is gekomen kon het haast niet anders dan kwaadaardig zijn maar ik heb hem nooit laten opsturen