Dag lieve stoere vent… voor altijd een speciale plek in mijn hart. Dank je wel dat ik je mocht kennen, dank je wel voor alle ritten die we samen hebben gemaakt, dank je wel dat je er was. Daarboven hebben ze er een magnifiek prachtpaard bij. Hier blijven zijn wijze lessen, en vele herinneringen aan hem achter. Dag lieve stoere vent… dag mafkees…
Ringo... de grondlegger van wat Akasha Rijkunst (Anne Muller) nu is. Het zijn zijn wijze lessen die Akasha hebben gemaakt tot wat het nu is. Een paard dat verschil heeft gemaakt, een paard waarvan nog vele de wijze lessen kunnen plukken, ook al is hij nu niet meer bij ons.
Dit schreef Anne Muller over hem:
In Memoriam....
Lieve vrienden van Akasha, vandaag, 26 september 2012 is Ringo ingeslapen. Een heel bijzonder paard dat voor ons allemaal heel veel heeft betekend. Zonder Ringo namelijk geen Akasha Rijkunst, geen hoofdrolspeler voor het eerste boek. Hij was degeen die mij leerde dat het antwoord niet zit in doen... maar dat ik had te leren laten... Een fenomenaal docent, messcherp maar altijd bele
efd, charmant, bescheiden. Maar met een groot hart! Iedereen mocht er uiteindelijk in. Een leider voor zijn kudde ... Een maatje, een muze. Je heb een waardevol leven gegeven mijn lieve vriend. Het afscheid komt te snel maar het verdriet wordt gedragen door de blijdschap je te hebben gekend. Ik hoop dat een ieder die dit ziet je net als ik op handen draagt richting de paardenhemel. want daar wachten je vrienden van eerder, je eerste 'vrouw' en de eeuwige grasvelden. Goede reis Gaucho, tot ziens alsjeblieft... Anne
-----
Ik ben blij en dankbaar dat ik dit prachtige paard heb mogen kennen, dat ik van hem mocht genieten en van hem mocht houden. Ruim 3 jaar heeft hij bij ons thuis mogen wonen. Wat ga ik hem missen.... dag lieve stoere vent... dag mafkees...