[IM] Waarom zo snel.......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Filipe

Waarom zo snel.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 07:10

Toen ik voor mijn 1ste paard ging kijken gingen we bij een kennis die zelf veel paarden had en er ook een paar om te leasen en te koop.... toen we hem zagen, Palias, was ik smoorverliefd! de band klikte meteen, ik was voor de 1ste keer onzeker maar hij helpte me, ze zei dat hij Z dressuur heeft gelopen maar door een ongeval kon hij helaas nog rustig aan doen. rustig, perfect toch? ik mag gewooon leuk met hem rijden lekker wat draven, ook een klein galopje, springen niet dat was helemaal niet goed voor zijn benen ivm het accident. Toch heeft het meisje wat hem aan ons zou willen leasen nog even nagevraagt voor de zekerheid wat hij nu precies had... De volgende dag kom ik aan, ik in mijn hoofd 'lekker gaan rijden, verzorgen....' maar toen ik hoorde wat het uitendelijk was ( vroeger een been gebroken wat zo goed als herstelt was maar niet sterk genoeg) en tot ik niet met hem zou kunnen rijden. Stortte ik helemaal in, Ik was zo verdrietig dat ik gewoon weg ben moeten gaan... na een paar maanden toen ik al een geweldig nieuw paardje had, zijn we ook nog even langsgegaan, maar we zagen hem nergens. hij stond daar niet, en de eigenaresse was al zelf aan het nadenken over het ergste, zijn been werd ook steeds dikker. En ik ben erdus achter gekomen...

R.I.P Lieve Jongen

Een gedenk video voor mijn ventje :'(

doezel2

Re: Waarom zo snel.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:27

Mooi filmpje, mooi paard en mooi aandenken(het filmpje)

Sterkte met het verlies

Filipe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 08:19

doezel2 schreef:
Mooi filmpje, mooi paard en mooi aandenken(het filmpje)

Sterkte met het verlies

Bedankt..