[IM] Rust zacht grote trouwe viervoeter

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphnixzcm

Rust zacht grote trouwe viervoeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:07

Op 9 september 2010 is mijn lieve vriendje Castello overlede:'(

hij was van m'n oom die is verhuisd naar griekenland het was een groot sterk renpaardje van hellaas maar 4 jaar geworden.
het gebeurde op een nacht hij had een in en uit loop stal in griekenland die nacht waren er een paar mannen die heel hard met de auto langs de stal reed en heel hard toeterde en een knal veroorzaakte dat castello op hol sloeg en door een hek rende met z'n hoofd tegen een lange spijker die in z'n hoofdje schoot. m'n oom kwam die nacht naar de stal omdat er iemand die hij kende zei dat er iets was want die man reed langs en kwam kijken of hij gewoon lekker rustig stond omdat die nacht was er een groot feest aan de gang was en die man was bang dat hij er van het harde geluid zou schrikken dus ging even kijken. Toen m'n oom aan kwam bleek castello al gestorven te zijn:'( ik was er zo van geschrokken want ik was net 4 dagen thuis en die dag voor dat ik weg ging rende hij nog een wedstrijd en won en toen was hij gewoon vrolijk en lief en hij deed nooit iemand iets kwaad. castello heeft een mooi leven gehad wel veel te kort! ik zou hem nog zo graag willen zien en hem een laatste kus geven maar door die mensen is m'n geliefde vriendje overleden. rust zacht lief vriendje hopelijk ren je nu samen met de andere paarden door een prachtig weiland vol met mooie merries. in griekenland staat nu wel een veulentje van castello.

dromertje2

Re: Rust zacht grote trouwe viervoeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:10

Wat meer leestekens en alinea's zou het leesbaarder maken.

Allesinds veel sterkte (van wat ik er heb op uit kunnen maken)

love_Soraya

Re: Rust zacht grote trouwe viervoeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:59

sterkte!!