[IM] dit pakt niemand ons meer af!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karinxeowyn

dit pakt niemand ons meer af!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 10:19

R.I.P. Roza, 22mei 2012
het is nu bijna 3 maanden geleden dat Roza aan een inwendige bloeding is overleden )':
het gebeurde net na de bevalling, Daisy was geboren, maar roza bleef liggen en deed niks met daisy )'': dus toen probeerde we haar overeind te helpen, en ze stond, maar ze was heel erg slap, koud en kon amper lopen, dus ik heb gelijk haar deken gehaald, om dr een beetje warm te houden. ze liep echt net alsof ze dronken was...)'': mn moeder had ondertussen de da gebeld, die kwam meteen, Roza moest blijven staan en mocht niet liggen, maar na ong 3 min viel roza eigenlijk gewoon om, en wou nietmeer overeind. toen de da kwam, zag ze meteen dat het niet goedwas.... ze liep weer naar de auto, en kwam terug... en toen was ze al overleden )'''': niemand had er wat aan kunnen doen.... ik ga dr zo vreselijk missen!)':
half augustus komt Daisy weer hierheen samen met haar pleegmoeder!
hier een filmpje over Roza:
xxxx♥

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:19

wat een bijzondere pony was het,en wat accepteerde zeveel dit is uniek te noemen zoals jullie saampies waren,echt geweldig.wat zal je haar missen,er is geen tweede pony die zo lief en betrouwbaar als haar zal zijn,ik wens je heel erg veel sterkte met dit zware verlies.

karinxeowyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 11:47

whitneyvdw schreef:
wat een bijzondere pony was het,en wat accepteerde zeveel dit is uniek te noemen zoals jullie saampies waren,echt geweldig.wat zal je haar missen,er is geen tweede pony die zo lief en betrouwbaar als haar zal zijn,ik wens je heel erg veel sterkte met dit zware verlies.

wauw.... ♥ i denk precies hetzelfde! Daisy is ok echt een leuk beestje, maar dat wordt nooit zo als met Roza♥ ik kende haar al mn hele leven, Roza heeft me gewoon zien opgroeien♥

eva0106

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 21:14

Wat weinig reacties ... :oo
Maar buiten dat .. wat een geweldig filmpje .. en veel sterkte met dit bijzonder verlies..
zorg maar goed voor Daisy. <3

Aukelizzy

Re: dit pakt niemand ons meer af!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 20:04

Heel veel sterkte met het verlies van Roza. Ik hoop toch dat je met Daisy dezelfde band kunt opbouwen die je met Roza had. Maar dat zal ook moeten groeien.. :(:) .

Mandy66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:24

Zijn jullie niet van een serie op youtube?
Beste paarden vriendinnen?

Want ik keek alle afleveringen :D
Want Roza komt me bekend voor en jullie trouwens ook :)

veel sterkte met het verlies Y;(

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:39

Heel veel sterkte, wel fijn dat je zulke leuke herinneringen hebt, aan het filmpje te zien. :)