Ik dacht ik doe het niet maar toch wil ik allebei mijn vriendjes hier nog plaatsen..
Vandaag is voor mij een hele moeilijke dag.. de 2 liefste paardjes uit mijn leven zijn allebei op 24-06 overleden..
Het begon met lieve Robin, manege pony van manege het Blauw Gele Vendel in Pijnacker..
Robin was mijn vriendje voor het leven hij was al vaak ziek & kreupel dus het ging al niet zo goed.
Tot die vreselijke dag... Maandag 22-06-2009 kwam er ter sprake dat er een pony ziek was..
het zou toch niet mijn baby zijn?
Helaas wel, sinds zondag 21-06-2009 was hij ziek, hij kon niet goed meer blijven staan, viel steeds om etc.
Er werd iets afgenomen en onderzocht... toen kwam de grootste schok.. het was Rhino
Mn ventje heeft gevochten voor zijn leven, zn vriendjes gingen naar buiten en hij? hij kon het niet..
24-06-2009 was het gevecht voor hem afgelopen, hij heeft 4 dagen gevochten voor zijn leven..
Helaas zonder succes..
hier een foto van mn grote vriend

http://tinypic.com/r/30rxtua/6
Ik mis je ventje

Ik ging van de manege af, ik vond de andere ponys niet echt leuk meer..
Robin was de enige met echt een karakter..
Toen kwam ik bij een leuk verzorgpaard, mega groot..
Het leek allemaal zo perfect!
Hij had wat aan zijn hoeven 'het is gewoon rotstraal, goed drooghouden en het is over' kreeg ik te horen van iedereen die het wist...
Ik geloofde het gewoon, ik dacht zal wel goedzijn.. tot ik de hoefsmit sprak die hem een keer bekapt had..
Die zei 'het is straalkanker' Ik schrok, ik wist niet wat ik moest geloven, iemand met verstand dr van of zoveel mensen die tegen mij zeggen rotstraal?
Ik geloofde de hoefsmit, maar had geen idee wat ik er aan kon doen.
Dierenarts kwam kijken, wat ook niet echt een snuggere was trouwens..
Dierenarts zei jaa is gewoon rotstraal komt vanzelf goed!
Weken gingen voorbij, kwam geen verbetering in.. we gingen nog een keer naar de Dierenarts.
Nu in de praktijk zelf, waar ze er achter kwamen het is toch straalkanker.
Mijn vriendje, de eerste waar ik zo een fijn gevoel bij had als bij Robin, had STRAALKANKER! aan 4 hoeven!
Het was al zo ver dat dit ook het einde van dit vriendje was..
Het was zo moeilijk, 2 vriendjes verliezen in 2 jaar...
24-06-2011 is Olivio rustig naar boven gegaan, naar de groene weides zonder pijn.
Precies 2 jaar na mijn andere vriendje..
vandaag 3 jaar na Robin en 1 jaar na Olivio mis ik ze alle 2 nogsteeds zo erg!
hier een foto met Olivio waar ik toch best trots op ben..
Voor het eerst op mijn vriendje zn rug..
http://tinypic.com/r/2yuj7kl/6
ik mis je baby
Ik wilde mn verhaal gewoon even kwijt, en dacht hier het beste te kunnen..