[IM] Flash, alweer bijna een jaar zonder jou ik mis je zo........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blensink

Flash, alweer bijna een jaar zonder jou ik mis je zo........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 01:12

Flitsend was je
Lief was je ook
Anders was je zeker
Schitterend mooi
Hartverscheurend

KBK ik ben nog steeds geweldig blij met dit mooie filmpje :*

Mijn mooie meisje,
Precies een jaar geleden opende ik dit topic voor jou......

[ITP] Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.

Het zou jouw laatste topic worden en wat een mooi topic is het geworden. <3
Zoveel mensen met lieve berichtjes hebben mij gesteunt in de laaste week van afscheid nemen van jou en nog lange tijd nadat je allang je plaatsje had gevonden op jouw nieuwe groene wei tussen zoveel paardjes en andere dieren die jouw voor waren gegaan.
Heb een prachtig cadeau gehad (een mooie ingelijste foto van Flash) van mijn lieve boktvriendinnetjes :+: en heerlijke lekkernijen zodat ik mijn verdriet kon sussen.
Ook kreeg ik veel lieve en steunende berichtjes via de pb en tot op de dag van vandaag zelfs nog. <3
Ongelooflijk wat een lieve meelevende mensen we toch hebben op deze wereld. :+:

Ondanks dat het een hele moeilijke tijd was gaven deze berichtjes een gouden randje aan deze moeilijke dagen en tijd die we door moesten brengen.
Nu een jaar verder wil ik graag via dit topic laten weten hoe het met me gaat en hoe ik het jaar ben doorgekomen.
De eerste twee maanden heb ik ontzettend veel gehuild het verdriet van ons prachtige meisje moest echt verwerkt worden |( .
Toen zijn we verhuist en waren druk bezig met ons nieuwe leven.

En ondertussen een jaar verder gaat het stukken beter en ben ik langzaam aan aan een nieuw paard aan het denken.
Soms schrik ik weer af van die gedachten, alsof het niet mag :o .
Alsof ik het niet kan maken ten opzichtte van Flash zo raar.
Ook nu moet ik weer huilen het kan gewoon niet dat ik aan een ander paard denk en zeker niet in een Flash topic. |(
Had het besproken met Ernesto hij gaat akkoord na de zomer mag ik een paard uitzoeken maar ik weet niet of ik het ga doen .

Ik hoop dat ik nu gewoon weer even door de verwerkingsfase heen moet en dat het over een maandje weer beter gaat.
Deze maand juni is natuurlijk ondanks dat het mooier weer is niet bepaald de fijnste maand van het jaar -O- .
Ik weet dat ik niet achterom moet kijken maar vooruit en probeer dat ook maar aan de andere kant wil ik graag blijven rouwen om haar.
Ze zal altijd in mijn hart blijven en nooit vergeten worden.
Wat een geweldig dier was het toch.......

Op 17 juni ga ik weer een kaarsje voor haar branden.
Evenals dat ik in baskenland kom ook altijd een appel of paardenbloemen in haar wei leg als gedenkking voor haar.
Het blijft moeilijk langs haar wei te rijden wat nu geen wei meer is maar een groententuin............
Gelukkig hoeven we steeds minder die kant op ;(

Flash een paard om nooit te vergeten.
Zo speciaal zo mooi zo geweldig zo anders zo Flash!

Mijn vrouwtje bedankt voor die 6 prachtige jaren die we samen hebben doorgebracht!!
Ze waren geweldig!!

Afbeelding

Nu één jaar zonder jou het blijft zo ontzettend moeilijk.
Love you! /3

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 01:24

Jeetje wat is dat snel gegaan .. veel sterkte nog! :(:)

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 08:49

jeetje brenda is het alweer een jaar geleden,ik weet het nog als de dag van gisteren,dat je het topic had geopend,wat erg dat je haar nog altijd zo mist.maar flash was ook zo bijzonder.ik had je profiel toen helemaal gelezen,en ik genoot ook van de belevenissen die je met haar had.ik kan me erg goed indenken dat een ander paard nog erg moeilijk is,en dat het op verraad lijkt tegenover flash,ik heb zelf nog een dochter van mijn merrie,en ik heb haar moeder door omstandigheden toen moeten verkopen,ik vond dat afschuwelijk maar ik had geen keus.ik vond dat toen ook als een verraad voor haar.maar ik heb haar dochter gelukkig nog.daarom kan ik het me heel goed indenken dat je er erg veel moeite meehebt.ik had zelfs toen de grootste moeite om het eerste jaar naar de foto,s van haar moeder te kijken.nu geniet ik nog steeds van whitney.en ik hoop dat jij ooit weer een paardje vind om je hart aan te geven.vergeet nooit dat jij super bent geweest voor flash,ik wens je nog veel sterkte met de verwerking een hele dikke knuffel.groetjes heidi en een voetje van whitney.

Jolliegirl

Re: Flash, alweer bijna een jaar zonder jou ik mis je zo........

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:50

Lieve Flash... :+: :+:

Ze waakt nog altijd over je... Met heel haar ziel!
Dat weet ik zeker!

En de vlinder die gister om ons heen vloog.... Was gewoon Flash :j
Ze kwam gewoon even zien hoe het met je gaat!

De tijd gaat snel.. Heel snel...
En Bren... De tijd zal alle wonden helen...
En de littekens zullen zich omzetten naar prachtige herinneringen die je nooit meer zal vergeten!

Flash... Je was een topper! <3
En Bren en Ernesto, jullie ook! Omdat jullie met heel je hart voor flash hebben gezorgd!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:40

wat vliegt de tijd toch :j

de jaren zonder onze geliefde paarden vliegen voorbij..........

en ik weet zeker dat Flash vlakbij je is en ook dat ze het jou gunt om een ander paardje gelukkig te maken,er loopt vast een paard rond die jou nodig heeft :))

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:45

De tijd vliegt idd, het gemis blijft, maar beetje bij beetje gaat het wat beter. Lieve Flashje met haar mooie hoofdje, ik denk nog heel vaak aan je...

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 16:44

Blacky dank je wel, het jaar is inderdaad snel gegaan.

Heidi dank je wel wat een geweldige vrouw ben jij toch :* , verschrikkelijk dat je je merrie hebt moeten verkopen wel heerlijk dat je haar veulen nog hebt toch nog een stukje van haar.

Jo dank je wel vrouwtje :* , het leek inderdaad alsof die vlinder iets wilde zeggen. De tijd gaat veelste snel en soms schaam ik me nog dat ik af en toe nog een traantje om haar wegpink. Mijn mooie flashje |( .

mirgino dank je wel voor je lieve woorden.
Jij ook nog heel veel sterkte aan jouw te zien gaat het verdriet nooit over Y;( . Aan de andere kant is dat mooi natuurlijk. Een dikke knuffel ook voor jou. :(:)

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:46

Een heeeeeeeellllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dikke knuffel voor je! Wat is het hard ggaan zo'n jaar...........
Mis jullie!

Liefs Hit

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:16

ik heb best al veel paarden gehad maar...........soms kom je een paardje tegen die je echt raakt :j
zo een was Cheyenne, het leek wel of ze me kon verstaan....zoeen had ik nog nooit gehad
helaas had ze vanalles maar hebben we een mooie 5jr samen gehad
achteraf als je weet wat ze eigenlijk mankeerde en alles op zijn plek ging vallen voel je je heel rot en schuldig
maar ik heb voor haar alles gedaan wat ik kon, en helaas hoorde daar ook daar haar laten gaan bij ;(
de pijn word minder maar het gemis blijft,al heb ik nu weer een kanjer gevonden [ of hij mij eigenlijk via Cheyenne ]

zo zal het bij jou ook gaan, jij had ook een hele innige band met je paard, maar echt ze zal niet willen dat je blijft treuren

iemand heeft voor mij reading gedaan en daarbij zijn veel vragen opgelost en is het ergste gevoel van schuld verdwenen, ze is altijd bij me in de buurt en ze heeft rust.
ik geloof daar wel in :j het geeft mij ook rust.

bij mij is het nu 3 jaar geleden,hoe ik me nu voel zo ga jij je ook voelen ,het heeft de tijd nodig. :(:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:53

Jeetje, is dat alweer een jaar geleden? Time flies.....
Moeilijk hoor, sterkte!

En hopelijk kan je in de toekomst weer van een nieuwe kanjer genieten!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 12:09

Diane dank je wel vrouwtje het is zeker ontzettend hard gegaan dit jaar |(

Wat interessant en mooi mirgino dat ze dat op de reading gezegt hadden <3

Suus bedankt voor je berichtje ik had je toendertijd graag willen uitnodigen om mooie foto´s te schieten van Flash helaas is dat er niet meer van gekomen.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:39

Jeetje bren, wat is de tijd snel gegaan zeg. 'Al' een jaar zonder die prachtige Flash.

Wat was ze toch mooi.. Y;(

Hopelijk kan je binnenkort gaan genieten van een prachtige nieuwe kanjer, die nooit maar ook nooit de plaats van Flash in kan nemen. Je bent een supermens en je zorgt super voor je paardjes, jij verdient een nieuwe topper waar je van kan genieten!

Je weet me te vinden als het niet gaat hè! :(:)

Sterkte lieve Brenda!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 17:42

Lieve Lonneke,
Dank je wel voor je berichtje <3 .
Jij weet mij ook te vinden he.
Een dikke knuffel ook voor jou :* .