ik heb er lang over getwijfeld maar wil het toch graag met jullie delen
op 16 maart dit jaar is mijn verzorgpony ingeslapen

ze was nog maar anderhalf!
http://5.media.hyves-static.net/1438971 ... 71788.jpeg
ze was nooit dik en dara waren we hard aan aan het werken veel hooi wat brokjes maarja wij wonen 20 km verderop.
ook wou ze nooit draven aan het touwtje en daar maakten we ons ook nooit zorgen om!
totdat ze op een dag wat brokjes at en toen ik een keer begon te hoesten en toen kwam en groene smurrie uit haar neus.

het was heel koud maar wij deden onze jassen uit en legden die over haar heen, toen zijn we gaan lopen want de eigenaren waren ff niet thuis.
toen die terug kwam was het smurrie lopen al gestopt maar hun wouden geen DA laten komen.

het ging weer goed met haar maar we bleven een beetje bang.
tot 14 maar ging het allemaal goed.
toen stortte ze in en kon niet meer lopen

mijn zus was er toen en heeft wat slobber gemaakt ze hebben echt hun best gedaan en de hele nacht steeds gekeken .
maar een dag later ging het wat beter en ze at weer wat.
Toen kregen we een telefoontje... die middag kwam de dierenarts en als het niet goed ging zou ze worden ingelspane.

de klap kwam hard aan en we konden niet meer blij zijn.
die middag gign we met de hondjes van (bokker Doxlover) lopen en toen we terug kwamen waren de eigenaren van de pony aan de telefoon...
Ze was ingeslapen.
tot op de dag van vandaag mis ik haar nog steeds en ze gaat nooit weg uit mn hart!

zo zijn we steeds verder gegaan en het ging heel goed en ze vertrouwde ons goed tot toen...
mensen zeggen dat het slijt ...... maar waneer?