Hij is er nu al bijna 2 jaar niet meer maar ik vind toch dat Cupido het verdient om nog 1 keer in de spotlights te staan.
Cup was een vreselijk lief New Forest ruintje van 21 ( zou nu 23 zijn ) Ondanks zijn leeftijd had hij nog zijn streken en was ie een echte boef. Cupido had helaas veel last van koliek, hij heeft in de nazomer van 2010 een Koliek aanval gehad. Hij had zo veel pijn dat het eerlijker was om hem te laten gaan.
Mensen zeggen, Kom op zeg het is maar een paard, Maar voor mij, Was jij veel meer waard.
Jij stond altijd voor me klaar, En troostte me met verdriet, Het verdriet dat voor de rest, Van al die andere mensen niemand ziet.
Mensen zeggen, die beesten begrijpen niks, Maar ik riep je naam en je keek me aan, Mensen zeggen, nu hou je van hem, maar over een tijd niet meer, Maar ik weet zeker dat ik je nooit mee vergeet,
Ik hou van jou en dat zal altijd zo blijven, Wat mensen ook zeggen, Ik hou van jou,
Mensen zeggen, het is maar een beest, Maar voor mij was je heel bijzonder, Voor mij was je niet maar een paard, Maar was je een wonder!
Rust zacht lieve Cupido
Ik ga proberen om oude foto's van mij en Cup te plaatsen