[IM] Mijn lieve mooie merrie..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Mijn lieve mooie merrie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 18:25

Het is al weer een tijd geleden. 9 september 2007, ik weet het nog als de dag van gister.
Daar was je dan, Joyce. Bruine KWPN merrie van 16 jaar.
Mijn aller grootste droom.
Ups en downs gehad. veel met je meegemaakt. meedere keren de dierenarts erbij, nee hoor er was niks aan de hand. dunne mest, steeds was je mager. dan ging het weer super, je zat goed in je vel. nooit was je vervelend, altijd braaf. heel erg eenkennig, maar wij hadden de klik. ook was je een échte merrie, altijd gillen en doen. maar o zo veel mooie momenten heb ik met je gehad. te veel om te bedenken. mijn maatje, mijn meisje, mijn merrie.. helaas werd ik groter, ik kon je niet houden. het mocht niet.. het aller liefst had ik je nog erbij gehad, gesmeekt, wat nou als ik het allemaal zelf betaal? papa toe.. maar nee het kon niet. na 5 jaar, jij mijn aller grootste liefde, mijn aller beste vriendin. ging je dan.. Gelukkig is ze super goed terrecht gekomen bij bokker EmmyJoycee. ik wist dat je het goed had, dat kon niet anders. maar helaas, hoorde ik na een tijdje dat het minder ging.. je werd weer erg mager, maar had dit keer ook pijn.. dat mag niet.. mijn lieve meisje mag geen pijn hebben.. daar dachten haar eigenaren op dat moment het zelfde over.. en hebben je laten inslapen..
dag meisje, mijn meisje.
ik denk nog altijd aan je. mijn super pony. zal je nooit vergeten Joyce.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MickeyenVici

Re: Mijn lieve mooie merrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:27

Heel veel sterkte!

Anoniem

Re: Mijn lieve mooie merrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:09

Lijkt me vreselijk, fijn dat het mooie momenten heeft gekend!

Veel sterkte. Y;(