Misschien kennen jullie hem nog wel ? Marnix, de lieve oude knol die nooit een pasje verkeerd zette!
Marnix kreeg ik op 28-02-2010, en overleed precies een jaar erna op 28-02-2011. En nu, vandaag, zijn we alweer een jaar verder. Ik mis hem nog steeds iedere dag.
Marnix was geweldig, hij was een topper in alles wat hij deed. Dressuur ging vaak lekker, hij was al oud, maar hij deed hard zijn best! Een sprongetje zat er voor ons niet in, want meneer kreeg zijn dikke billetjes de lucht niet meer goed in, dus het bleef bij balkjes draven

Jammer genoeg werd hij ziek, tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet precies wat hij had, ik dacht eerst ontstoken nieren en lever, maar dit is het waarschijnlijk niet geweest. Het was gewoon ouderdom. En verder hoef ik ook niet te weten wat hij had, want dat zou me alleen maar verdriet doen. 3 dagen lang hebben we voor zijn leven gevochten, uren stappen, wachten op de dierenarts, wachten op uitslagen, trekken en duwen totdat hij opstond, en tot de laatste seconde bij hem gebleven.
Marnix, je bent uit het oog, maar nooit uit het hart. Ik, maar ook iedereen die je kon, hield erg veel van je. Je was echt een topper, ik hoop dat alles wat ik ooit met je gedaan heb, ik ooit met Angel zal kunnen. Het ga je goed vriendje. Rust zacht!
Enkele topics van Marnix:
M_hartje_M @ [JITP] Mijn lieve hafje
M_hartje_M @ [RIJ-ITP] Marnix en ik <3 al bijna 1 jaar bij elkaar <3
M_hartje_M @ [RIJ-ITP] 2010 was pas het begin maar 2011 word het beste!