April 2003 kwam jij in mijn leven als scharminkeltje, veel mensen keken raar met wat voor mormel kwam ik aan een twenter, hengst, rare kleur de eerste week werd je ziek, heel erg ziek je stond daar met dik 40 graden koorts door een bloedvergiftiging. Klein wondje opgelopen op de stal waar je vandaan kwam het duurde dik een uur voordat de veearts kwam. Al die tijd lag je met je hoofd op mijn schouders vanaf die dag waren we onafscheidelijk! je hinnikte al zodra de deur open ging ik kende je pas een week..

Toen op 3,5 werd het tijd voor een zadeltje jeetje wat kon je een draak zijn maar ik hield zoveel van jou achteraf vallen veel stukje op zijn plek en denk ik wel eens had ik maar......

We deden zoveel samen wandelen, springen, dressuur, buiten rijden, op vakantie gaan noem maar op.

Toen kwam de zomer van 2007 ik kwam terug van vakantie en je liep niet helemaal lekker. Op naar Woudenberg De Vallei. Toen stortte mijn wereld in je bleek kissing spines te hebben op 6 wervels 2 achter de schoft en 4 achter het zadel..... in combinatie met twee achterbenen met spat.
Na diverse therapieen, trainingen, pijnstillers hebben we nog een jaar samen gewerkt in de hoop dat we er nog iets aan konden doen maar helaas dit mocht niet zo zijn.
Je mocht met pensioen zomer 2008
Vandaag nu drie jaar alweer zonder jou mijn maatje, mijn alles wat is het toch verdomde moeilijk!