Gelukkig groeide de band langzaam uiteindelijk vertrouwde wij elkaar door en door!
Toen jij oud genoeg was heb ik je onder begeleiding zelf ingereden, dat ging eigenlijk zonder enige moeite ik was zo trots op je, eindelijk op mijn eigen paardje rijden wauw wat was dat geweldig

Met ups en downs kwamen we er wel, een maand geleden zijn wij voor het eerst samen een buitenritje gaan maken en ook dat ging echt geweldig voelde me weer helemaal trots met jou als mijn paardje

Toen de kou kwam werd jij slomer met rijden en kreeg er minder zin in, ik had niks door dacht dat het door die hele sterke wind kwam....
Toen de vorst kwam hebben we niet kunnen rijden en heb ik je alleen maar lekker gepoetst je gedraagde je gewoon zoals je was, hield van het leven en zag er gewoon gelukkig uit.
Tot ik woensdag thuis kwam en het vreselijke nieuws hoorde ze hebben je dood gevonden in de wei, ik ben zo snel mogelijk naar je toe gekomen om een laatste knuffel te geven en afscheid te nemen, wat deed dat een pijn je eigen paardje daar dood te zien liggen

Ik heb een stuk manen en staart van je meegenomen en je halster hangt hier naast mijn bed!
Lieve Vevina ik zou je nooit vergeten!
15-02-2012 de dag dat de hemel er een engeltje bij kreeg
03-04-2007 - 15-02-2012