[IM] Ik zal je missen lieverd!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marleenloveu

Ik zal je missen lieverd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 18:03

Famke......
Ze was mijn mooiste geschenk, alles dat ik maar kon vragen: een eigen paard. Waar ik al jaren om zeurde! Zo'n mooie tijd die plotseling eindigde..........

Nieuwe "buren", was allemaal leuk en aardig totdat hun nieuwe boerderij is vlammen opging rond 1 uur 's nachts..
Daar stonden ze, in hun pyjama en blote voeten naar hun huis te kijken waar de brandweer druk bezig was.
Die konden wij daar niet laten staan dus namen we ze mee naar ons huis waar ze warm bij de kachel konden zitten en waar hun twee honden opgevangen konden worden.
Meteen de dag erna gingen ze naar familie om daar te wonen tot het huis weer bewoonbaar werd, en rijk waren ze!
Het huis werd weer bewoonbaar en de vader van de familie kwam zijn Harley(motor) ophalen waarna mijn moeder voor de grap zei: 'koop even een leuke pony voor jouw dochter en de mijne :D '
Later op de dag kwam de vrouw van het gezin en die zei: 'meende je dat van die pony echt want ik vind het een hartstikke leuk idee!'
Zo gezegd zo gedaan: de kosten zouden verdeeld worden en we gingen op zoektocht naar DE perfecte pony.
Ons oog viel op Jack maar helaas werd dat niks..... Kort daarna kwamen we bij Famke, een PONY van 17 waar op het moment maar weinig mee werd gedaan.. Ze was natuurlijk veel te groot voor ons maar dat maakte ons helemaal niks uit! Hier zouden we gelukkig mee worden. Later bleek je eerder 27 te zijn en je was zeker wel een PAARD.
De "buren" en wij deelden de kosten en zo kwam Famke in het weiland van de buren te staan (zelf hadden we geen weiland) Ze was echt hartstikke lief (wel wat lomp maar ze was dan ook al een 17 jarig paard waar weinig mee gedaan was) Haar verleden was totaal onbekend, velen beweerden haar te kennen en de een zei dat het een renpaard was en de ander zei dat ze bij een drugsdealer had gestaan :7 Omdat de buren geen stal hadden ging ze voor de winter naar de manege, daar deed je het prima en toch werd je aan een oog blind en begon je wat ouder te worden... en daar besloten de "buren" ook dat ze een sportpony wilden en dus werd Famke van ons alleen en in het voorjaar kwam ze in het weiland achter ons huis die weer van andere buren was en daar kreeg ze dan ook een lief klein merrieveulen shetje als vriendje.
Net in de zomervakantie werd je wat ziekig en had je veel last van diarree, een avond kreeg je een koliek aanval en kwam de dierenarts om je te helpen, de dag voordat wij naar spanje vertrokken was je nogsteeds ziek en het brak onze harten dat we toch op vakantie moesten omdat alles gereserveerd was. We brachten je naar de kliniek waar je verzorg zou worden.
De volgende dag gingen wij weg en zaten we in Belgíë waar we een telefoontje kregen van de kliniek dat het erg slecht met je ging, over de telefoon hebben we het moeilijke besluit moeten nemen om je in te laten slapen, je had te veel pijn.. Het was beter zo |(

Ik mis je nog elke dag lieverd!

Jij bij je vorige eigenaar
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-JSVHPOWW.jpg
Jij toen je net bij mij kwam!
http://desmond.imageshack.us/Himg715/sc ... g&res=crop

Je kleine vriendinnetje!
http://desmond.imageshack.us/Himg27/sca ... g&res=crop

Jij en je vriendinnetje!
http://desmond.imageshack.us/Himg85/sca ... g&res=crop
Laatst bijgewerkt door Marleenloveu op 07-02-12 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Marleenloveu

Re: Ik zal je missen lieverd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 18:03

Eehm die foto's zijn een beetje mislukt oepsie

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 18:07

Marleenloveu schreef:
Eehm die foto's zijn een beetje mislukt oepsie

wat maaktd dat uit

ik wens je veel sterkte meis! :(:)

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 18:14

dankje :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:02

PP --> IM

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:05

Dat je net op vakantie ging maakte het niet echt gemakkelijker.. echt rot joh! Sterkte:(

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 01:48

Pfoe wat vreselijk dat jullie die beslissing in de auto hebben moeten maken.
Dan ga je niet fijn op vakantie zeg.

Sterkte.

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:46

Sterkte....

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 09:00

Heel veel sterkte! Wat vreselijk dat je zo de beslissing hebt moeten maken!