Lieve allemaal,
Dank iedereen voor de steunbetuigingen... Heel fijn om te weten dat ik niet helemaal alleen ben. Helaas is het juridisch niet gemakkelijk hier wat aan te doen, in Belgie is de wet totaal anders dan in Nederland en ben je totaal niet beschermt. Alleen voor een periode van 15 (!) dagen na ondertekening van het contract. Ik had Royal Cocaine zelf laten keuren door de DA die ik al 4 jaar heb, nu ben ik op zoek naar een andere want deze vertrouw ik niet meer. De kliniek en de andere artsen die ik heb geraadpleegd hebben wel bevestigd dat deze problemen gekend waren. De symptomen zouden het meest waarneembaar zijn in de lente en de herfst en het minst in de zomer... Maarja ik krijg mijn jongen er niet mee terug helaas. Ik heb mijn verhaal gedaan in de hoop dat anderen dit bespaard mag blijven, zeker als je zestienduizend vijfhonderd euro en een hele illusie armer bent en dan heb ik het nog niet over de kosten van de kliniek, medicijnen en DA's ga zo maar verder. Wat mij het meest heeft geraakt is dat iemand over de rug van een onschuldig dier je zo in het zak heeft gezet... Hoe sta je dan in het leven? Tja dat blijft voor mij de vraag... Gelukkig zit ik zo niet in elkaar... Maar "zo je doet - zo je ontmoet" blijft mijn lijfspreuk. Nogmaals dank voor jullie steun, ik lees ze iedere avond door, het doet me zo goed!!!