Nooit gedacht dat ik ooit zo'n topic zou maken, nooit gedacht dat dit mij zou overkomen.
Ruim drie jaar heb ik het geluk gehad om voor jouw te mogen zorgen en van jouw te mogen genieten. Je was bijzonder,
niet zo maar een paard, maar zo verschrikkelijk lief als je wist wie je kon vertrouwen.
Nooit had ik gedacht dat je zó lief kon zijn en zó kon veranderen,
Nooit had ik gedacht dat je zó veel van een dier kon houden,
Nooit had ik gedacht dat je zó veel tranen kon laten om ''zomaar'' een dier,
Nooit had ik gedacht dat je zó snel zou gaan,
Nooit had ik gedacht dat je zó, zó bijzonder zou zijn.
De tranen stromen over m'n wangen terwijl ik dit typ, ook al is het ''al'' 3 maanden geleden.. Ik kan het nog
steeds niet geloven. En elke keer als ik langs je stal loop, waar nu een ander in staat, of als ik je foto zie, of een ander
paard waarvan ik dan een klein trekje van jouw in zie. Moet ik slikken en vechten tegen de tranen.
Nooit meer even een aai,
Nooit meer even een wortel langs brengen,
Nooit meer even een kusje geven,
Nooit meer even een stukje met je wandelen,
Nooit meer even je naam roepen en je oren naar voren zien gaan,
Nooit meer jouw
De mensen die zeiden; ''Als Ilse of jij met haar bezig bent is ze heel lief'' of ''als ze uit stal is, is het eigenlijk wel een lief paard''.
Mensen het is niet eigenlijk, ze IS en WAS hartstikke lief. Het was een paard van goud. Maar wilde gewoon niet die drukte om
der heen of onbekenden.
...
Eigenlijk waren we al een paar jaar met je aan het tobben, en uiteindelijk is het besluit gemaakt, het is genoeg,
het is goed zo.
Op woensdag 24 augustus zijn we naar de kliniek gereden, zo rustig en lief als je daar was. Zo rustig als dat je alles
over je heen hebt laten komen. Zo rustig en mooi je bent gegaan.
Zo blij dat ik drie jaar van jouw heb mogen genieten, lieve Ilse dank je wel.
Het was en is en blijft voor altijd een top paard!!

Orient Expres
10-06-1996
† 24-08-2011
helaas is de laatste foto door het verkleinen wat minder mooi geworden.