Mijn lieve merrie is vandaag ingeslapen. Het viel me ontzettend zwaar maar nu weet ik dat ze geen pijn meer heeft. Ik hoef er niet veel woorden aan te wijden want het filmpje spreekt voor zich
Ik heb je filmpje gezien, prachtig gemaakt. Lois was een prachtige merrie die altijd vrolijk was en knettergek op je. Ze heeft echt geboft met een baasje als jij!!! Veel sterkte met je verlies, we zullen Lois nooit vergeten en het weiland is maar leeg zonder haar...
faroush
Geplaatst: 01-12-11 12:53
Ook ik heb je afscheids film gezien. Jullie samen, echte maatjes van elkaar! Wat een mooi en lief paard! Wens je heel veel sterkte voor de komende tijd!
je hoeft jullie niet persoonlijk gekend te hebben om te zien en voelen wat voor een bijzondere band jullie hadden. wat een karakterpaardje, prachtige blik in haar ogen. heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Het filmpje is schitterend, kreeg een dikke brok in mijn keel.
_Dune_
Geplaatst: 01-12-11 19:25
Een bijzondere band hadden jullie zeker! Ze heeft in ieder geval een prachtige en liefdevolle tijd bij je mogen hebben. Nogmaals heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Rust zacht lieve Lois.
Het filmpje is een heel mooi eerbetoon. Jammer van je prachtmerrie. Ik heb een middag jullie terrein verkend met Kim en bij het plekje van Lois gestaan. Je hebt haar daar in elk geval een paardenparadijs gegeven. Veel sterkte de komende tijd. En dat je nog heeeeeel lang mag blijven genieten van die bijzondere herinneringen.
Wow. Ik heb er geen woorden voor. Lois had het beste baasje ter wereld, je filmpje is zo adembenemend mooi. Zij zal jou ook nooit vergeten, daar ben ik zeker van.