Ik heb helaas mn lieve pony Zena op 27-06-'11 moeten laten inslapen met heel veel pijn in mn hart
helaas is ze maar 9 jaar geworden

Ze was heel erg ziek, ze had namelijk COPD, ik heb er alles aan gedaan om haar nog beter te krygen, eerst ging het weer even goed maar ze kreeg weer een terugval en ik wou haar niet aan de medicijnen laten want beter zou ze niet meer kunnen worden, 2 dagen voordat we haar hebben laten inslapen kreeg ze heel erg koorts, eten deed ze nog maar in de wei stond ze er een beetje sip bij, en een dag later wou ze ook niet meer eten, en hebben we helaas de knoop doorgehakt om haar in te laten slapen, dus een dag later weer de dierenarts gebeld en die kwam de avond, om 17.00u was het dan zover, mijn lieve meisje voor altijd bij me weggehaalt, ik heb haar geknuffeld tot ik niet meer kon, toen kwam het moment de dierenarts kwam, en ben met haar naar haar beste vriendje Sprinkle gelopen om afscheid te nemen, en daarna naar de wei gelopen en de laatste minuten mogen genieten van mn prachtige meisje, de dierenarts kwam met de verdoving en daar ging ze al zo zwak was ze, en toen was ze weg, heel ver weg van my, ik mis je nog elke dag.
Nu rijdt ik helaas geen paard meer, want ik heb nog een paar keer paardgereden maar ik vond dat heel moeilijk.
Ik heb een filmpje zelf gemaakt als aandenken en op mn kamer een speciaal plekje met de allermooiste foto's.
Ik heb het filmpje op hyves staan omdat ik hem niet kan uploaden
(filmpje aanklikken en speelt af)
http://mayimwiggers.hyves.nl/blog/46515 ... e_zo/v_Rg/
ik mis je mn lieve meisje, ik vergeet je nooit !

liefss.