[IM] mis je mn lieve meisje.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mjiem

mis je mn lieve meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 14:15

hee bokkers

Ik heb helaas mn lieve pony Zena op 27-06-'11 moeten laten inslapen met heel veel pijn in mn hart
helaas is ze maar 9 jaar geworden |(
Ze was heel erg ziek, ze had namelijk COPD, ik heb er alles aan gedaan om haar nog beter te krygen, eerst ging het weer even goed maar ze kreeg weer een terugval en ik wou haar niet aan de medicijnen laten want beter zou ze niet meer kunnen worden, 2 dagen voordat we haar hebben laten inslapen kreeg ze heel erg koorts, eten deed ze nog maar in de wei stond ze er een beetje sip bij, en een dag later wou ze ook niet meer eten, en hebben we helaas de knoop doorgehakt om haar in te laten slapen, dus een dag later weer de dierenarts gebeld en die kwam de avond, om 17.00u was het dan zover, mijn lieve meisje voor altijd bij me weggehaalt, ik heb haar geknuffeld tot ik niet meer kon, toen kwam het moment de dierenarts kwam, en ben met haar naar haar beste vriendje Sprinkle gelopen om afscheid te nemen, en daarna naar de wei gelopen en de laatste minuten mogen genieten van mn prachtige meisje, de dierenarts kwam met de verdoving en daar ging ze al zo zwak was ze, en toen was ze weg, heel ver weg van my, ik mis je nog elke dag.
Nu rijdt ik helaas geen paard meer, want ik heb nog een paar keer paardgereden maar ik vond dat heel moeilijk.

Ik heb een filmpje zelf gemaakt als aandenken en op mn kamer een speciaal plekje met de allermooiste foto's.

Ik heb het filmpje op hyves staan omdat ik hem niet kan uploaden
(filmpje aanklikken en speelt af)
http://mayimwiggers.hyves.nl/blog/46515 ... e_zo/v_Rg/

ik mis je mn lieve meisje, ik vergeet je nooit ! ;(

Afbeelding

liefss.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:18

Heel veel sterkte, ik weet ook hoe het is om je beste maatje te moeten laten gaan.
:(:)

AniiQue

Re: mis je mn lieve meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:19

Dit staat verkeerd,
Maar toch heel veel sterkte!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:14

HAW --> IM

Mjiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 15:29

Heel erg bedankt voor de reacties dank jullie wel!

Eline_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:28

heel veel sterkte !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:12

Veel sterkte :(:)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:52

Heel veel sterkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:57

heel veel sterkte! Zo te horen heb je een goede keus gemaakt.
Wat jammer dat het nu zo moeilijk voor je is om paard te rijden!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:41

Heel veel sterkte. Natuurlijk is het heel verdrietig om zo'n prachtige jonge pony te laten gaan maar het is een eerlijke goede keuze geweest. Dat was een dapper besluit.
Wel jammer dat je geen lol meer hebt in pony's en het rijden want daar kun je ook veel troost in vinden. Ik heb zelf mijn lievelingsmerrie moeten laten inslapen maar vond juist heel veel troost bij mijn andere paarden. Ik hoop dat je het plezier weer terug vindt want het kan je ook veel troost bieden.. :(:)

Mjiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:09

Aukelizzy schreef:
Heel veel sterkte. Natuurlijk is het heel verdrietig om zo'n prachtige jonge pony te laten gaan maar het is een eerlijke goede keuze geweest. Dat was een dapper besluit.
Wel jammer dat je geen lol meer hebt in pony's en het rijden want daar kun je ook veel troost in vinden. Ik heb zelf mijn lievelingsmerrie moeten laten inslapen maar vond juist heel veel troost bij mijn andere paarden. Ik hoop dat je het plezier weer terug vindt want het kan je ook veel troost bieden.. :(:)

Dankjewel,
Het was idd een hele moeilijke beslissing maar ik wou haar ook geen pijn laten lijden en zo moeilijk laten ademen, en anders was ze vanzelf wel gegaan dus maar beter zo.
Ik vind het ook heel jammer, maar misschien over een paar maanden ofzo ik doe het rustig aan, ik kom nog bij de stal waar ze stond en daar poets ik paarden.

Winner274

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:48

Jeetje wat erg... heel veel sterkte