Die ik nu verschrikkelijk mis, het lijkt de dag van gisteren, maar het is inmiddels al weer 3 maanden geleden. Pipo is overleden, en ik ben (toen ik hem in het begin leerde kennen) een filmpje gaan maken. Deze heb ik nooit afgemaakt. Toch heb ik besloten het filmpje af te maken, omdat ik dat graag nog wou doen. Het was zwaar om het filmpje te maken zonder tranen, wat me niet helemaal gelukt is. Het verwerken van zijn dood lukt me eigenlijk heel moeilijk. Iedere dag denk ik aan hem. Hij had kanker, en daardoor hebben we hem in laten slapen. Ik zou het erg waarderen als je het filmpje zou willen bekijken!
Mooi filmpje! Echt een lieve ondeugd om te zien.. Sterkte ermee..
LisaFalco
Geplaatst: 28-09-11 21:17
Ik krijg er zelf nog de rillingen van. heel mooi filmpje en heel veel sterkte!
whitneyvdw
Geplaatst: 28-09-11 21:34
jeetje meis de tranen staan in mijn ogen,wat een bijzonder mooi filmpje,en wat een bijzonder lief ponnytje,wat hadden jullie een speciale band,heel erg veel sterkte met het gemis van deze schat.
Wat een mooie afscheids film, kippenvel! En wat een leuk stel waren jullie, heel veel sterkte!
RadjaLover
Geplaatst: 05-10-11 12:19
Echt een heel mooi filmpje, en heel veel sterkte:(:)
Beckie
Geplaatst: 05-10-11 12:27
Dat heb je mooi gemaakt. Kan me voorstellen dat je hem mist. Sterkte
jojodenlai
Geplaatst: 06-10-11 14:04
Heel veel sterkte met het verlies van dit bijzonder diertje
RoWi
Geplaatst: 06-10-11 18:56
Het filmpje is echt mooi geworden, ook ik zit met de tranen in mijn ogen. Het is gewoon zo verdrietig.. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, ik vind het ook knap dat je het filmpje hebt afgemaakt. Een heel mooi eerbetoon