ik wil graag even mijn verdriet van me afschrijven...
Over dit paard gaat het:

Ik heb Magic Day bijna 3 jaar gereden, waarvan hij van oktober 2011 tot september 2011 van mij is geweest. Ik heb hem om financiele redenen moeten verkopen, dus dat was al moeilijk, laat staan het volgende...
Er was iemand die Magic wilde kopen, zodat hij terug op de manege zou komen, dus ik ben dit weekend heel blij geweest! Ik kon vanmorgen niet langer wachten, dus heb ik besloten om de koper van Magic eens te bellen en te vragen of hij verkocht was aan die man. Nee, werd er gezegd, hij is naar Kampen. Ook goed dacht ik nog...daar staat hij vast ook fijn..
Dus brutaal als ik altijd ben, heb ik naar kampen gekocht, waar ik te horen kreeg dat de afspraak niet meer doorging omdat...
Magic door de bliksem zou zijn getroffen....
Ik geloofde het niet, heb dus die koper gebeld en hij bevestigde het verhaal, en zei dat hij niet wist hoe hij het moest zeggen. Hij was duidelijk ook aangedaan doo het gebeuren, en dat deed me op een rare manier goed, want dat wil zeggen dat hij wel een hart voor de dieren heeft..
Nu zit ik dus alleen op de bank, met een raar leeg gevoel, want mijn allergrootste vriend is er niet meer...
Hij heeft me van m'n angst om te springen af geholpen:

En we hebben in mei nog mee gedaan aan de Europa Cup TREC in Eersel

Dag grote lieve vriend, ik zal je enorm gaan missen, ik ben je dankbaar voor alles wat je me hebt gegeven...♥